Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای دومین رزمایش کمک مومنانه در استان خبر داد.

یوسف شاکر سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب، دومین رزمایش کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود.

شاکر افزود: دومین رزمایش کمک مومنانه در سه نوبت متوالی با همراهی مردم نوع‌دوست، خیران، دستگاه‌های اجرایی به ویژه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی، کمیته امداد، بهزیستی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اجرا می‌شود.

این مسئول  با اظهار اینکه نوبت نخست کمک‌های مومنانه از عید قربان آغاز شده و تا عید سعید غدیرخم نیز تدام خواهد داشت، گفت: نوبت دوم در دهه نخست ماه محرم، نوبت سوم نیز دهه آخر ماه صفر اجرا خواهد شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه این رزمایش در سه مقطع زمانی ۱۰ روزه به مدت یک ماه اجرا خواهد شد، برای مشارکت آحاد مردم ابرازامیدواری کرد.

شاکر ضمن ابراز خشنودی از اینکه با حرکت‌هایی از این نوع، روح اتحاد، همدلی و هم‌افزایی در جامعه بیش از پیش نهادینه می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه مشارکت‌های مردمی و نهاد‌های انقلابی را در این سری رویداد‌ها به وفور شاهد هستیم.

سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان و کمک به طبقه کم‌برخوردار جامعه علاوه بر اینکه یک وظیفه انسانی است، مورد توصیه دین مبین اسلام است، اظهار کرد: بنابراین با قدم گذاشتن در این وادی در واقع به تکلیف دینی خود نیز عمل کرده‌ایم.

شاکر با ابراز تاسف از اینکه در دوران شیوع کرونا برخی مشاغل دچار آسیب شدند و حتی عده‌ای نیز شغل خود را از دست دادند، گفت: بنابراین تا وقتی که شرایط عادی نشده است باید همواره یار و یاور یکدیگر باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاه شهداء آذربایجان غربی کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کمک های مومنانه رزمایش مومنانه سپاه شهدای آذربایجان غربی رزمایش کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل

به گزارش خبرگزای صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر عامل مخابرات استان در بازدید از اجرای طرح فیبر نوری در شهرستان زابل گفت: شهرستان زابل اولین شهرستان در کشور خواهد بود که طرح فیبر نوری بصورت کامل اجرا خواهد شد.
رامین مدیرعامل مخابرات استان افزود: کل شهرستان زابل ۱۲۰ کیلومتر اجرای طرح فیبر نوری دارد که در مدت دوسال اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان گفت: اعتبار این طرح مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال میباشد که با اجرای آن بسیاری از مشکلات شهرستان در خصوص ارتباطات اینترنت و تلفن ثابت بر طرف خواهد شد.
همچنین وی درخصوص مشکلات تلفن همراه افزود: علاوه بر بازدید میدانی تیمی متشکل از چند کارشناس را به منطقه اعزام و مستقر کرده تا ضمن بررسی میدانی مشکلات تلفن همراه در منطقه را شناسایی و رفع کنند.
ملاشاهی فرماندار زابل در این بازدید گفت: تاکنون پنج هزارمتر از کل طرح فیبر نوری در شهرستان زابل اجرا شده که با اتمام این طرح علاوه بر ارتباطات پایدار ظرفیت بسیار خوبی را برای استفاده از شبکه‌های اینترنتی برای مردم فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • برداشت گیاهان بهاری در اشنویه دومین قربانی خود را گرفت
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد