Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) گفت: نقش رسانه در شفاف‌سازی و مبارزه با تحریف یک نقش بی‌بدیل است و می‌توان رسانه را بازوی اصلی مبارزه با تحریف در جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام علی معبودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ظهر امروز دوشنبه در دیدار با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد اظهار کرد: اصحاب رسانه جهادگر عرصه های فرهنگی و اجتماعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرآن در رابطه با منافقین،کفار، مشرکان، اشرافی‌گری ها و تحریفگران هشدار می‌دهد. و از مردم می‌خواهد مراقب این گروه‌ها باشند.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به اهداف تحریف‌کنندگان ادامه داد: ایجاد شبهه و استفاده از آن برای اهداف خود یکی از اهداف تحریف‌کنندگان است.

وی بیان کرد: هدف دوم از تحریف ایجاد فتنه در جامعه اسلامی است و مشغول‌سازی جامعه بر سر موضوعات بی‌اهمیت و بدون اولویت از دیگر اهداف تحریف‌‌گران است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) با بیان اینکه شکست رقیب یکی از دیگر اهداف این دسته از افراد است و نباید از این غفلت کرد، اضافه کرد: ایجاد انحراف در مسیر هدایت صحیح مردم از دیگر اهداف افرادی است که تحریف‌کنندگان دنبال آن هستند که میتوان سقیفه را در راستای همین هدف دانسته و باید به جرأت گفت که سقیفه بزرگترین تحریف تاریخ اسلام است.

وی در پایان با اشاره نقش رسانه در مبارزه با تحریف و انحراف یادآور  شد: نقش رسانه در شفاف‌سازی و مبارزه با تحریف یک نقش بی بدیل است و می‌توان رسانه را بازوی اصلی مبارزه با تحریف در جامعه دانست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام معبودی قزوین تحریف مبارزه با تحریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد اظهار کرد: شکر نعمت به عنوان یکی از جلوه‌های تقوای الهی باعث افزایش نعمت می‌شود.

وی با بیان اینکه شکر نعمت باعث افزایش بصیرت می‌شود افزود: اگر وجودمان را در معصیت به کار گرفتیم و ناشکری کردیم، خدا نعمت‌هایش را تبدیل به نقمت می‌کند، پس همواره باید شکر نعمت‌های خدا را به جا بیاوریم.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه شکست‌های پی در پی دشمنان در برابر ملت ما نیز یکی از نعمت‌های خدا است و باید آن را شاکر باشم، ادامه داد: آمریکا و همراهان او در برابر ملت ایران شکست خورده‌اند.

وی با بیان ین که امریکایی هایی در طول حیات انقلاب اسلامی در منطقه مدام شکست خورده‌اند، ادامه داد: شکست در عراق و افغانستان و در سوریه نیز باعث شد تا امریکایی‌ها طعم شکست و ذلت را بچشند.

آیت الله عابدینی با اشاره به فرارسیدن روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری تاکید کرد: هرکسی آثار شهید مطهری را مطالعه کند دیگر نمی‌تواند آنها را کنار بگذارد و آثار این شهید علاوه بر اینکه پاسخگوی سوالات عقل و منطق است، قلب و درون انسان را راضی و قانع می‌کند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز صدور فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی ادامه داد: جامعه‌ای که دچار فساد شود نمی‌تواند قرآنی باشد.

امام جمعه قزوین با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان ادامه داد: این سفر بدون شک زمینه برقراری امنیت در مرزهای دو کشور را فراهم کرده و تروریست‌ها به پایان نزدیک می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود، گفت: کارگران بخش اعظمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و باید تلاش کنیم تا مشکلات کارگران و خانواده‌های آنان مرتفع شود.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه اصلی ترین رکن جامعه برای استقلال کارگران هستند، عنوان کرد: کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سالروز فتح اندلس هستیم بیان کرد: دشمن تلاش کرد تا با فساد، بی حیایی، بی حجابی و بی بندوباری در بین جوانان عزت و اقتدار مسلمانان در این منطقه از بین برود.

امام جمعه قزوین با تقدیر از نیروی انتظامی، دستگاه قضا و بسیج برای تلاش‌های صورت گرفته در حوزه حجاب و عفاف گفت: رفتار همراه با احترام و کرامت با بانوان برای ترویج حجاب بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

وی در پایان یادآور شد: عفاف و حجاب نشان استقلال، عزت و سربلندی، فرهنگ متعالی، پاکدامنی و پایگاه معنوی برای پرورش نسل‌های افتخارآفرین است و همه باید جامعه خودمان را جامعه‌ای آبرومندانه قرار دهیم.

کد خبر 6089196

دیگر خبرها

  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا