Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@01:28:41 GMT

سال گذشته ۲۶ هزار حریق و حادثه در مشهد رخ داده است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۵۷۹

سال گذشته ۲۶ هزار حریق و حادثه در مشهد رخ داده است

عزیزی گفت:در سال گذشته به طور متوسط ۲۶ هزار حریق و حادثه در مشهد رخ داده که هشت هزار مورد آن حریق بوده، مردم از بسیاری حریق هایی که در سطح شهر رخ می دهد اطلاع ندارند و تنها حریق برج سلمان و ساختمان پلاسکو را به یاد می آورند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «امیر عزیزی» امروز( ۱۴ مرداد) در هجدهمین شورای اداری شهرداران با بیان اینکه در سال گذشته به طور متوسط ۲۶ هزار حریق و حادثه در مشهد رخ داده که هشت هزار مورد آن حریق بوده، افزود: مردم از بسیاری حریق هایی که در سطح شهر رخ می دهد اطلاع ندارند و تنها حریق برج سلمان و ساختمان پلاسکو را به یاد می آورند، یک بار برای همیشه پرونده اماکن پرخطر بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد با بیان این که اگر به دنبال ایمن کردن اماکن پرخطرهستیم، حفظ جان مردم و حقوق عامه برای ما اهمیت دارد، بیان کرد: ما به دنبال پیشگیری از بحران هستیم و در نظر داریم که یک بار برای همیشه پرونده اماکن پرخطر بسته شود.

 

عزیزی خاطرنشان کرد: سال گذشته هر ماه دو هزار و ۵۰۰ بازدید و در مجموع ۲۵ هزار بازدید پیشگیرانه از اصناف انجام شد که از این تعداد تنها ۱۰ درصد برای رفع نواقص موجود درمحل استقرار کسب خود به سازمان آتش نشانی برای تشکیل پرونده مراجعه کرده اند.

 

وی با اشاره به این که کارگروه ایمنی اماکن پرخطر با هدف بررسی وضعیت پروژه ها ی خاص تشکیل شده است، اضافه کرد: در بازدید هایی که از بازارها، مجتمع ها و ساختمان های بلند مرتبه انجام شد مشخص شد که الزامات ایمنی به شکل جدی در این اماکن مورد توجه قرار نگرفته است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: اماکن پرخطر حریق و حادثه سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق گسترده در دامداری سمنان

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت : حریق ساعت یک بامداد به این سازمان اطلاع داده شد و با توجه به گستردگی حریق  تیم‌های عملیاتی ایستگاه هالی یک ، ۴ و ۶ به محل حادثه اعزام شدند و با کنترل حریق که در انبار علوفه شکل گرفته بود نسبت به اطفای آن اقدام کردند.

آتش پاد دوم رضا خادمیان گفت : با توجه به وسعت حریق این عملیات تا حوالی ۶ صبح  ادامه داشت .

 این حادثه مصدومی نداشت و علت حادثه  در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس