Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:44:17 GMT

پیشنهاد قابل توجه میلان به زلاتان برای تمدید قرارداد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۷۸۲

پیشنهاد قابل توجه میلان به زلاتان برای تمدید قرارداد

باشگاه میلان برای تمدید قرارداد مهاجم سوئدی‌اش پیشنهاد قابل‌توجهی ارائه کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخیراً نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» مدعی شد زلاتان ابراهیموویچ تصمیم به ماندن در تیم فوتبال میلان گرفته است و در چند روز آینده به منظور تمدید قراردادش پای میز مذاکره با مدیران این باشگاه ایتالیایی خواهد نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» خبر می‌دهد باشگاه میلان که نسبت به تمدید قرارداد ایبرای 38 ساله علاقه‌مند است، پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد 7 میلیون یورو در سال را به این مهاجم سوئدی داده است. گفته می‌شود این ستاره سوئدی برای ماندن در جمع میلانی‌ها متقاعد شده است و به کار زیر نظر استفانو پیولی ادامه خواهد داد.

ابراهیموویچ 38 ساله که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر پس از دو فصل بازی برای لس‌آنجلس گلکسی با قراردادی شش ماهه با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر به میلان بازگشت، این فصل در 18 بازی سری A ایتالیا، آمار 10 گل زده و 5 پاس گل را از خود برجای گذاشت.

پیولی: فصل آینده از ششم شدن خوشحال نخواهیم بود/ به زلاتان نگویید گلزن پیر!

پیش از این شبکه «اسکای اسپورت ایتالیا» مدعی شده بود زلاتان ابراهیموویچ در پایان فصل جاری میلان را ترک می‌کند و به تیم هاماربی سوئد که خودش سهامدار آن است، ملحق خواهد شد، اما ظاهراً تمدید قرارداد استفانو پیولی با میلان تا سال 2022، روی تصمیم ایبرا برای ماندن در این تیم  تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط زلاتان ابراهیموویچ میلان بیشتر بخوانید... زلاتان تصمیم به ماندن در میلان گرفت/ رونمایی از جزئیات قرارداد جدید ایبرا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... زلاتان تصمیم به ماندن در میلان گرفت/ رونمایی از جزئیات قرارداد جدید ایبرا واژه های کاربردی مرتبط زلاتان ابراهیموویچ میلان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ سرمربی جدید تیم طارمی مشخص شد ۲ افشای جزئیات قرارداد ارسالی رئال مادرید برای لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴/ ممنوعیت موتورسواری، اسکی و سقوط آزاد! + عکس ۳ پورتو به دنبال خرید زوج ۱۱ میلیون یورویی طارمی و سانتوس ۴ حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد ۵ رونالدینیو از حبس خانگی در پاراگوئه آزاد و همسایه مسی می‌شود ۶ تعجب دخه‌آ از شباهت زیاد سرمربی یک تیم اسکاتلندی به او+ عکس ۷ سعادتمند: مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی را شروع کرده ایم/ ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه استقلال اضافه شد ۸ آرایش تاکتیکی متفاوت بارسلونا برای مصاف با ناپولی مهمترین اخبار ورزشی صالحی‌امیری: کناره‌گیری سجادی از پرونده جودو را تکذیب می‌کنم/ کمیسیون ورزشکاران جزیره‌ای جدا نیست/ برای ادامه فعالیت سعیدی درخواست داده‌ام سعادتمند: مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی را شروع کرده ایم/ ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه استقلال اضافه شد حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد سوریان: کار سختی برای کسب کرسی در اتحادیه جهانی کشتی داریم و همه باید پای کار بیایند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: القای ناکارآمدی دولت و تحریف توانایی‌ها محور اصلی جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران است بانک مرکزی: معرفی سری جدید صادرکنندگان متخلف به قوه قضائیه/۲۵۰ صادرکننده‌ای که معرفی کردیم یک دلار هم برنگردانده بودند وزیر خارجه بوسنی هرزگوین: قدردان حمایت‌های ایران هستیم تصویب کلیات طرح تامین کالاهای اساسی در کمیسیون بودجه «علاج تحریم»| شکسته‌بند: ۹ پیشنهاد برای عبور از تحریم/ تحریم به تنهایی کمر ما را خم نمی‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ میلان زلاتان ابراهیموویچ میلان زلاتان ابراهیموویچ تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نگرانی‌های هواداران استقلال و کادرفنی آبی‌ها، حفظ بازیکنان و ستاره‌های تیم است. نفراتی که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد که البته نکونام و دستیارانش نیز علاقه‌مند به تمدید قرارداد و حفظ برخی از این نفرات هستند.

سرمربی آبی‌ها در نشست خبری پیش از دیدار فردا برابر ذوب‌آهن با پرسشی از سوی خبرنگاران مبنی بر وضعیت مدیریت روبه‌رو شد که او اعلام کرد از هفته آینده، کار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم آغاز خواهد شد.

نکونام در بخشی از صحبت‌هایش گفت: آقای علی عسگری و شهریاری نشان دادند چقدر تیم و باشگاه برای‌شان مهم است و اینکه بتوانیم کارها را درست انجام دهیم. آینده در دستان این عزیزان است. ما هیچ قولی نمی‌توانیم بدهیم، مگر اینکه قول دهیم همه تلاش‌مان را انجام دهیم.

او ادامه داد: در جلساتی که با این عزیزان و مخصوصاً فرشید سمیعی (سرپرست باشگاه) داشتیم تمام برنامه‌ریزی برای این پنج هفته خواهد بود و همین‌طور کار تمدید قرارداد با بازیکنان نیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • سقوط منچستریونایتد اسفناک تن هاخ به یک دره جدید
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد