Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: خداوند منان را شاکریم که پس از سه چهار دهه باشگاه استقلال صاحب استادیومی شده که سندش به نام خودش ثبت شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، درباره بازدید امروزش از کمپ حجازی گفت: امروز توفیق داشتیم در کنار آقای حجت نظری عضو محترم هیات مدیره باشگاه استقلال و عضو شورای شهر، آقای حیدری شهردار منطقه پنج و خانم تراشی شهردار ناحیه بازدیدی از کمپ حجازی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازدید در راستای تجهیز، توسعه و تکمیل کمپ بوده و با توجه به اینکه در آستانه دریافت سند رسمی برای باشگاه استقلال هستیم، بنا داریم با مشارکت سرمایه گذاران متعددی که متقاضی این امر هستند، آن مکان را به یک فضای مناسب برای باشگاه استقلال تبدیل کنیم. 

او افزود: ترمیم سکوها و ترمیم چمن، ساخت استخر، سونا و جکوزی به شکلی استاندارد و حتی ساخت یک هتل در این مجموعه را پیش بینی کرده‌ایم. امیدوارم این اتفاق رخ هد. همیشه این سوال بود که چرا در کمپ حجازی تمرینات انجام نمی‌شود و تیم به آنجا نمی‌رود که با همکاری شهرداری و تلاش‌های آقای نظری و با کمک هواداران امیدواریم هرچه زودتر این اهداف رقم بخورد و به زودی تیم استقلال راهی آن مجموعه شود و حتی برای کسب درآمد گاهی به تیم های دیگر هم آن امکانات را اجاره دهیم.

سعادتمند در خصوص مالکیت و گرفتن سند ورزشگاه مرغوبکار به نام استقلال، گفت: خداوند منان را شاکریم که پس از سه چهار دهه باشگاه استقلال صاحب استادیومی شده که سندش به نام خودش ثبت شده است. این اتفاق خوب را به هواداران و همه استقلالی‌های عزیز تبریک می‌گویم. پس از سه چهار ماه تلاش بی وقفه از سوی باشگاه استقلال، گروه حقوقی که پیگیر این کار بودند و با هماهنگی های انجام شده با دستگاه‌های مرتبط، توانستیم امروز سند رسمی ورزشگاه مرغوبکار را برای باشگاه استقلال بگیریم. این سند قطعا یکی از سندهای افتخار برای این باشگاه است و می‌تواند با توجه به متراژ و وسعتش، آورده خوبی محسوب شود. ارزش ریالی این مجموعه بسیار بالاست. ما می‌توانیم با این سند در بخش سرمایه‌گذاری مشترک با سرمایه‌گذاران داخلی کارهای بزرگی انجام دهیم. امیدوارم در هفته بعد هم یک خبر مسرت بخش دیگر هم به هواداران بدهیم.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: اگرچه هوادارانمان علاقمند به تمدید قراردادها و جذب بازیکن جدید و ... هستند و البته ما هم معتقدیم که این مسئله مهم است ولی ما باید در بخش زیر ساختی و درآمد پایدار هم روی پای خودمان بایستیم. ما حداقل باید به نقطه صفر برسیم تا بتوانیم بازیکنان با کیفیتی جذب کنیم و در رده‌های پایه هم سرمایه گذاری خوبی داشته باشیم و به نتیجه مورد نظر برسیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال احمد سعادتمند باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفر اوریه در تاریخ 13 جولای 2020 مقابل کلوبی شبانه توسط کووی کدویور کشته شد و قاتل یک روز بعد پس از این اتفاق با پای خودش به مقر پلیس رفت و خودش را به عنوان قاتل معرفی کرد و بازداشت شد.

این جوان که در زمان وقوع حادثه 26 سال داشت و برادر اوریه بود که ستاره سابق پاری سن ژرمن و تاتنهام است و در حال حاضر در باشگاه گالاتاسرای توپ می‌زند به ضرب گلوله کشته شد اما گفته شده است که اسلحه‌ای که با آن به قتل رسید هرگز پیدا نشد.

گفته شده است که قاتل به این موضوع اعتراف کرده است که این اقدام را پس از بحث بر سر مسائل عاشقانه انجام داده است. در واقع هر دوی آنها عاشق یک دختر شده بودند و این موضوع باعث شده است که دست به قتل برادر اوریه بزند.

در نهایت پس از چهار سال و برگزاری جلسات متعدد، دادگاه اعلام کرد که قاتل باید 23 سال در زندان باشد. اوریه به دلیل حضور در ترکیه نتوانست مادر و پدرخوانده‌اش را در این جلسه همراهی کند اما نامه‌ای نوشت که قرائت شد: «من نمی‌خواهم حواس جمع را از موضوع اصلی و ضروری پرت کنم. زندگی کریستوفر توسط یک قاتل به پایان رسید. من مردی هستم که خانواده‌اش تا همیشه از هم پاشیده است.»

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • ببینید | تمجید ویژه عنایتی از خودش در کنفرانس خبری!
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت