Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی ظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: دوازدهم مرداد سال ۱۳۵۹ این شورا به فرمان امام تأسیس شد.

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این سال‌ها کارنامه خوبی ارائه کرده است، گفت: اوایل انقلاب ضرورت تأسیس این شورا برای اطلاع رسانی برنامه‌های ملی، مذهبی و انقلابی احساس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر نقش ویژه این شورا در برگزاری مراسم‌های از جمله نهم دی، بیست و دوم بهمن، سیزدهم آبان روز دانش آموز، هفته زن، روز قدس و غیره، گفت: در تقویم عملیاتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری بسیاری از مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی برنامه ریزی می‌شود.

روحی یزدی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همیشه پای کار بوده است، گفت: در صحنه نگاه داشتن مردم و عرضه دستاوردهای انقلاب از جمله وظایف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فراجناحی عمل کرده است، گفت: مردم پای نظام ایستاده اند و مسئولان باید قدردان مردم باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بخش دیگری با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، گفت: برگزاری عزاداری‌ها مستلزم مقدماتی از جمله برپایی تکیه و دعوت از سخنران است به همین منظور ستاد ملی مقابله با کرونا باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مواضع خود در خصوص برگزاری مراسم‌های ویژه ماه محرم اعلام کند.

روحی یزدی با اشاره به اینکه رهبری بیان کرده اند برگزاری مراسم‌های ویژه محرم باید با شیوه نامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مطابقت داشته باشد، گفت: انتظار می‌رود این ستاد تصمیمات در این خصوص را زودتر اعلام کند.

وی تاکید کرد: برای روشن نگاه داشتن چراغ مجالس عزاداری امام حسین (ع) و زنده نگاه داشتن نام سید سالار شهیدان باید از برگزاری روضه‌های خانگی با جمعیت محدود غفلت نشود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: ارادت مردم به امام حسین (ع) و اهل بیت دیرینه، فطری و ذاتی است و امیدواریم امسال هم مردم بتوانند ارادت و علاقه همیشگی خود به اهل بیت را نشان دهند.

کد خبر 4990794

منبع: مهر

کلیدواژه: روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج انقلاب ویروس کرونا ماه محرم ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند اقامه نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است