Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:30:27 GMT

هنوز به ماندن در لیگ برتر فوتسال امیدواریم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۹۰۶

هنوز به ماندن در لیگ برتر فوتسال امیدواریم

ایسنا/کرمانشاه کاپیتان تیم فوتسال شاهین کرمانشاه با اشاره به آغاز تمرینات این تیم، گفت: هنوز به ماندن در لیگ برتر فوتسال امیدواریم.

حامد ایوانی در گفت و گو با ایسنا، وضعیت این روزهای تیم شاهین کرمانشاه را خوب توصیف کرد و گفت: از چند روز پیش تمرینات تیم را با حضور بازیکنان اصلی آغاز کرده‌ایم و در طول هفته چهار جلسه تمرین برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به اینکه اکثر بازیکنان شاهین بومی کرمانشاه هستند، برای همین بعد از پایان رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر، شاکله اصلی تیم حفظ شده و تغییرات چندانی در آن نداشته‌ایم.  

 کاپیتان تیم شاهین کرمانشاه افزود: علیرغم اینکه در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر جزو دو تیمی بودیم که به لیگ دسته اول سقوط کردیم، اما هنوز ناامید نیستیم و امیدواریم با 16 تیمی شدن لیگ برتر دوباره در این لیگ حضور پیدا کنیم.

این درحالی است که هیات رئیسه سازمان لیگ در روزهای اخیر با 16 تیمی شدن لیگ برتر فوتسال مخالف کرده است.

ایوانی در این باره هم توضیح داد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، قرار بر این شده که مسابقات لیگ برتر فوتسال بصورت متمرکز و در دو شهر برگزار شود، لذا اگر تعداد تیم‌های حاضر در لیگ 14 تیم باشد، در هر شهر باید هفت تیم باهم رقابت کنند که این مسئله برای انجام بازی‌ها مشکل ساز خواهد شد.

وی تصریح کرد:  در صورتی که رقابت‌های لیگ برتر در دو شهر برگزار شود، تعداد تیم‌ها باید به 16 تیم افزایش پیدا کند.

ایوانی در ادامه خاطرنشان کرد: حتی اگر حضورمان در رقابت‌های لیگ برتر منتفی باشد، برای حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ دسته اول برنامه داریم.

وی در پاسخ به اینکه باشگاه شاهین برای رفع مشکلات مالی که در رقابت‌های سال گذشته با آن گریبانگیر بود چه تمهیداتی در نظر گرفته، اعلام کرد: امسال برای اینکه مانند سال گذشته به مشکلات مالی دچار نشویم، از هم اکنون با چند اسپانسر توافق کرده‌ایم که حامی مالی تیم ما باشند.

کاپیتان تیم شاهین کرمانشاه تاکید کرد: با وجود حامی مالی می‌توانیم یک سرمربی خوب جذب کنیم و قرارداد بازیکنان هم به موقع پرداخت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی شاهین ليگ برتر فوتسال كرمانشاه لیگ برتر فوتسال شاهین کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین