Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@19:36:50 GMT

وام 50 میلیون دلاری صندوق توسعه اوراسیا به تاجیکستان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۹۴۱

وام 50 میلیون دلاری صندوق توسعه اوراسیا به تاجیکستان

صندوق تثبیت و توسعه اوراسیا برای مقابله با پیامدهای اقتصادی، مالی و اجتماعی ویروس همه گیر کرونا به تاجیکستان 50 میلیون دلار اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، با تصمیم شورای صندوق تثبیت و توسعه اوراسیا برای مقابله با پیامدهای کرونا به تاجیکستان وام 50 میلیون دلاری اختصاص داده شد.

این مبلغ برای اجرای برنامه‌های دولت و بانک ملی تاجیکستان برای مقابله با عواقب اقتصادی، مالی و اجتماعی ویروس همه گیر کرونا تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اظهارات مقامات تاجیک، این کشور تاکنون برای مقابله با ویروس همه گیر کرونا و عواقب اجتماعی و اقتصادی آن 260 میلیون دلار جلب کرده است.

بنابر محاسبه مقامات تاجیک، «دوشنبه» برای رفع تاثیر منفی اپیدمی کرونا در مجموع به 650 میلیون دلار نیاز دارد.

صندوق تثبیت و توسعه اورآسیا مکانیزم مالی برای حمایت از اقتصاد کشورهای شرکت کننده است. این صندوق با هدف پیروزی بر پیامدهای منفی بحران، تضمین پایداری طولانی مدت و مساعدت به همگرایی اقتصادی کشورهای عضو ایجاد شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا تاجیکستان وام برای مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر، پنتاگون در حال آماده شدن برای امضای قراردادهایی به ارزش ۶ میلیارد دلار برای تحویل تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید به اوکراین خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک روز جمعه گزارش داد که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا از ثبت سفارش جدید خرید تسلیحات از پنتاگون به ارزش ۶ میلیارد دلار به اوکراین را تأیید کرد.

بر پایه این گزارش، آستین پس از پایان نشست با گروه تماس اوکراین با موضوع تقویت نظامی ارتش اوکراین از آمادگی پنتاگون برای تخصیص کمک نظامی واشنگتن به ارزش ۶ میلیارد دلار خبر داد.

وزیر دفاع آمریکا این بسته حمایت نظامی آمریکا به رژیم کی‌یف را بزرگ‌ترین بسته کمک مالی واشنگتن به کی‌یف توصیف کرد.

این بسته شامل سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت، گلوله‌های توپخانه، پهپاد، تجهیزات ضد پهپاد و موشک‌های هوا به هوا است.

گفتنی است که پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون دیروز پنجشنبه اعلام کرد که آمریکا ارسال تسلیحات جدید در قالب بسته کمکی نظامی به اوکراین را آغاز کرده است.

کد خبر 6089391

دیگر خبرها

  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • لمس یک میلیارد دلاری صادرات به روسیه
  • محرک جدید بورس
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر