Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@05:21:56 GMT

روادید گردشگری و زیارتی صادر نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۰۰۲۴

روادید گردشگری و زیارتی صادر نمی‌شود

با توجه به شرایط کرونایی موجود تا اطلاع ثانوی روادید گردشگری و زیارتی صادر نخواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ به دلیل شرایط کرونایی موجود و لزوم کاهش میزان سفر، گزینه‌های روادید گردشگری و زیارتی در سامانه روادید الکترونیکی کشور غیرفعال شده است.

حسن نوریان، رییس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه کشور هم در واکنش به این اقدام در صفحه شخصی خود نوشت: « ‏با توجه به شیوع بیماری کووید 19 و توصیه های سازمان جهانی بهداشت مبنی بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری گزینه‌های روادید گردشگری و زیارتی تا عادی شدن شرایط در  فهرست روادیدهای سامانه روادید الکترونیکی کشور غیر فعال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله بعد از عادی شدن شرایط گزینه‌های مذکور مجددا فعال خواهد شد.» 

موسوی: مقررات صدور روادید الکترونیک ایران مطابق سامانه روادید اغلب کشورهای پیشرفته استمرکز روادید انگلیس در تهران از یکشنبه شروع به کار می‌کند

 

انتهای پیام/

R1356/P/S2,1416/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اداره گذرنامه وزارت خارجه بیشتر بخوانید... مرکز روادید انگلیس در تهران از یکشنبه شروع به کار می‌کند تسهیل تشریفات روادیدی روسیه برای اتباع ۱۱۳ کشور جهان پامپئو: صدور روادید برای مقامات چینی را محدود می‌کنیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مرکز روادید انگلیس در تهران از یکشنبه شروع به کار می‌کند تسهیل تشریفات روادیدی روسیه برای اتباع ۱۱۳ کشور جهان پامپئو: صدور روادید برای مقامات چینی را محدود می‌کنیم واژه های کاربردی مرتبط اداره گذرنامه وزارت خارجه پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چند نکته درباره "کرونا" از نگاه طب سنتی ۲ دانشگاه هاروارد: شرکت مداوم در "مراسم مذهبی" باعث کاهش ۶۸ درصدی مرگ ناشی از افسردگی! ۳ جامعه ایرانی مایل به "فرزندآوری" است اما این ۷ عامل مانع شده‌اند! ۴ وزیر بهداشت: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود ۵ تأثیر "نیش زنبور" بر درمان بیماری کرونا؟! ۶ آمار جهانی کرونا/ آمریکا با ۴.۸ میلیون مبتلا در صدر +جدول آخرین تغییرات ۷ آتش‌سوزی گسترده چند سوله در شهرک صنعتی جاجرود ۸ وزیر بهداشت: خرافه و شارلاتانیزم را از طب سنتی جدا کنیم مهمترین اخبار اجتماعی جامعه ایرانی مایل به "فرزندآوری" است اما این ۷ عامل مانع شده‌اند! دانشگاه هاروارد: شرکت مداوم در "مراسم مذهبی" باعث کاهش ۶۸ درصدی مرگ ناشی از افسردگی! کمک ۱۲۱ میلیارد تومانی مردم در روز عید قربان به کمک امداد امام خمینی(ره) هرگونه ادعا درباره درمان کرونا باید در کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا بررسی شود مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: اصلاح ساختارهای اقتصادی، بودجه ریزی و مالیاتی مهمترین چالش‌های دولت آینده است گزارش| غول گرانی بازار میوه و تره‌بار را بهم ریخت؛ آیا میوه‌جات داخلی هم با "دلار" خرید و فروش می‌شود؟ روحانی: القای ناکارآمدی دولت و تحریف توانایی‌ها محور اصلی جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره گذرنامه وزارت خارجه اداره گذرنامه وزارت خارجه روادید گردشگری و زیارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان

لوس‌کابوس شهری با زیباترین خط ساحلی و چشم‌نوازترین مناظر طبیعی در مکزیک است که سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند، با این حال با وجود ۳۰۰ کشته در سال از خطرناک‌ترین شهرهای جهان است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شهر ساحلی زیبای لوس‌کابوس در مکزیک ترکیبی بی‌نظیر از زیبایی طبیعی، ماجراجویی و فرهنگ را ارائه می‌دهد. این شهر به خط ساحلی شنی خیره‌کننده شناخته می‌شود و فعالیت‌های فراوانی از تماشای نهنگ گرفته تا ماهی‌گیری و غواصی در اعماق دریا را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد، اما با وجود ۳۰۰ کشته در سال یکی از خطرناک‌ترین شهرهای جهان است. به‌رغم این حقیقت، لوس‌کابوس همچنان یک مقصد فریبنده گردشگری است و سالانه بازدیدکنندگان فراوانی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند.

زیباترین شهر ساحلی جهان در مکزیک

لوس‌کابوس که به داشتن سواحلی با زیبایی نفس‌گیر، استراحتگاه‌های درجه یک و زندگی شبانه پر جنب‌وجوش معروف است، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در مکزیک محسوب می‌شود. با این حال در پس مناظر بی‌نقص کارت پستالی آن، یک واقعیت نگران‌کننده نهفته است؛ این شهر با ۱۱۱.۳ مرگ به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در سال یکی از بالاترین نرخ‌های قتل در جهان را دارد و به‌عنوان یکی از خطرناک‌ترین شهرهای جهان شناخته می‌شود. بیشتر خشونت‌های منطقه به جنایات مرتبط با مواد مخدر و درگیری‌های باندی نسبت داده می‌شود که در سال‌های اخیر شدت آن افزایش داشته است.

لوس‌کابوس به‌رغم نرخ بالای جرم‌وجنایت، همچنان سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر است. صنعت گردشگری منطقه با نیروهای اختصاصی پلیس توریستی، افزایش امنیت در استراحتگاه‌های اصلی و نظارت بیشتر در مناطق پرگردشگر، گام‌های مهمی برای تضمین ایمنی بازدیدکنندگان برداشته است. این تلاش‌ها تا حد زیادی خشونت را از مناطقی که بازدیدکنندگان بیشتر از آن بازدید می‌کنند دور نگه داشته است و به گردشگران اجازه می‌دهد از یک تعطیلات به‌نسبت امن لذت ببرند.

مسافران به دلیل زیبایی طبیعی، فعالیت‌های ماجراجویی و غذاخوری‌های خوب، جذب لوس‌کابوس می‌شوند. سواحل این شهر از بهترین سواحل مکزیک هستند و بعضی از آن‌ها به دلیل پای‌بندی به استانداردهای زیست‌محیطی و تمیزی، پرچم‌دار پاکیزگی هستند. این منطقه همچنین یک صحنه غذایی پویا را با غذاهای تازه و اصیل مکزیکی و دریایی ارائه می‌دهد که عاشقان غذا از سراسر جهان به خود جلب می‌کند.

لوس‌کابوس یک مقصد توریستی محبوب است، اما مقامات محلی از نیاز به رسیدگی به مسائل اساسی که به نرخ بالای جرم و جنایت کمک می‌کند آگاه هستند و تلاش‌های ادامه‌داری را برای کاهش خشونت‌های مرتبط با مواد مخدر و فعالیت‌های باندی سازماندهی کرده‌اند. مقامات گردشگری همچنان در تلاش هستند تا امنیت محیط را برای بازدیدکنندگان حفظ کنند، به آگاهی‌رسانی به مسافران نسبت به شرایط محلی می‌پردازند و آن‌ها را تشویق می‌کنند از دستورالعمل‌های ایمنی ارائه‌شده توسط هتل‌ها و اپراتورهای تور خود پیروی کنند.

کد خبر 750700

دیگر خبرها

  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران