Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک شریعتی نیاسر درباره جلسه امروز این کمیسیون با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت گفت: جلسه امروز صبح کمیسیون انرژی به پاسخ وزیر نفت به سوالات نمایندگان که به کمیسیون ارجاع شده بود، اختصاص داشت. سوال اول از سوی نماینده دشتستان درباره تاخیر در تکمیل فاز ۱۱ پارس جنوبی مطرح شد؛ آقای زنگنه دلایل تاخیر را بیان کرد که عمده ترین دلیل عدم توانمندی پیمانکار و خلف وعده‌ها و عدم امکان برخورد با پیمانکار دولتی از ناحیه وزارت نفت عنوان کرد و نماینده دشتستان از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند و سوال به‌شکل ملی به صحن ارجاع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تهران و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: سوال دوم در ارتباط با قرارداد گازی ترکمنستان و حکم دیوان داوری بین المللی در این‌باره بود که وزیر نفت به جهت اینکه در  توضیحات سوال کنندگان مواردی از جزئیات قرارداد و حکم داوری و موارد پیرامونی مطرح شده بود، وقت بیشتری درخواست کرد که آنها را نیز بررسی کنند و سپس پاسخ دهند و مستندات خود درباره پاسخ‌های ارائه شده در جلسه را نیز به نمایندگان ارائه دهند.

شریعتی همچنین افزود: اعلام قانع شدن یا نشدن از این سوال  به آینده موکول شد، سوال سوم از سوی نماینده رامیان و آزادشهر مطرح و طبق آیین نامه منطقه ای تشخیص داده شد. مقرر شد آقای نخعی به نمایندگی از اعضای کمیسیون موضوع را دنبال و نتیجه را به کمیسیون اعلام کنند و این سوال نیز مبنی بر قانع شدن یا نشدن از پاسخ های وزیر به آینده موکول شد.

همچنین زنگنه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره وضعیت صنعت نفت و گاز در بورس و اینکه آیا سرمایه‌گذاری در این بخش را به مردم توصیه می‌کند، اظهار داشت: شرکت‌های نفتی و پتروشیمی در بورس فعال هستند و خیلی خوب سهام آن‌ها عرضه می‌شود، در واقع وضعیت خوب و قابل تاملی دارند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بیژن نامدار زنگنه وزارت نفت کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری شکل گیری مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بیژن نامدار زنگنه وزارت نفت کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی بیژن نامدار زنگنه وزارت نفت کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی کمیسیون انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف موضوعی دینی و ارزشی است که در تاریخ و تمدن کشورمان وجود داشته است. وقتی تاریخ را نگاه می‌کنیم در همه دوران‌ها حجاب را به‌عنوان یک ارزش همه قبول داشتند و آن را رعایت کردند.

وی افزود: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: البته از سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم به تکالیف و وظایفشان در حوزه حجاب وعفاف که در قانون آمده عمل کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ دستگاه ازجمله آموزش‌وپرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها وظایفی برای اجرای قانون حجاب و عفاف دارند.

وی در پایان گفت: دستگاه‌ها باید شرایطی را فراهم کنند که بانوان و دختران ما همه بتوانند در یک فضای همراه با امنیت و با رعایت آنچه که شرع مقدس آمده زندگی خوبی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به چند سوال در چند دقیقه باید پاسخ دهند؟
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم