Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا مظفری دادستان شهرستان شهربابک در جلسه‌ای با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه کار بسیار سخت و وظیفه‌ای خطیر بر دوش دارند.

او افزود: امروز که دشمن از لحاظ نظامی پذیرفته است که نمی‌تواند ایران را به زانو دربیاورد، از طریق فرهنگ و فضای مجازی نفوذ پیدا کرده و تا حدودی پیشرفت داشته است، و این کار رسانه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگین‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری با بیان اینکه برخی از پرونده‌های دادگستری به دلیل نفوذ فضای مجازی و سست کردن بنیان خانواده است، اظهار داشت: رسانه‌های معاند قصد دارند از ارزش نظام مقدس خانواده بکاهند و تا حدودی هم موفق بوده اند.

دادستان شهربابک شیوع ویروس کرونا را معضلی جدی دانست و افزود: رسانه‌ها آگاهی رسانی در این حوزه را جدی بگیرند.

او از پلمب باغی که میزبان مراسم عروسی بود خبر داد و تأکید کرد: تالار‌ها حق برگزاری مراسم را ندارند، زیرا چنین مکان‌هایی با تجمع افراد زیاد عاملی مؤثر در انتشار ویروس کرونا است.

مظفری با بیان اینکه ما موافق تعطیلی مغازه‌ها نیستیم، بیان داشت: اصناف مختلف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوشا باشند و برای گذاشتن دستکش و مواد ضدعفونی کننده برای مشتریان خود اقدام کنند.

او استفاده از ماسک را ضروری خواند و تصریح کرد: مردم ما باید بدانند که کرونا مسئله‌ای مهم و قابل توجه است و یکی از راه‌های پیشگیری از آن استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دادگستری کرمان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان

حسین خواجه مظفری در نشست خبری که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر (۵ تا ۱۱ اردیبهشت) ۲۱۰ برنامه متنوع برگزار می‌شود.

او افزود: شب گذشته ۲۳ کارگر گلستانی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام شده اند.

خواجه مظفری ادامه داد: برگزاری همایش، تجلیل از کارگران برتر، دیدار با خانواده آسیب دیده کارگر، عطر افشانی گلزار شهدا، افتتاح دفاتر کاریابی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام است.

او افزود: ۲۹۵۹ کارگر گلستانی در سال ۱۴۰۲ بیمه بیکاری دریافت کردند که این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱،۱۵ درصد کاهش داشته است.

خواجه مظفری گفت: در حال حاضر ۳۵۲ تشکل کارگری در استان فعال هستند و این آمار نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم
  • اتیسم؛ حرکت به سوی شکوفایی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم