Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@02:55:48 GMT

امیدوارم لبنان بدون فتنه از بحران کنونی خارج شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۰۲۶۶

امیدوارم لبنان بدون فتنه از بحران کنونی خارج شود

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، سفیر روسیه در لبنان در پایان ماموریت دیپلماتیک خود برای خروج این کشور از بحران کنونی بدون ایجاد فتنه ابراز امیدواری کرد.

«الکسندر زاسپکین»، سفیر روسیه در لبنان تاکید کرد: «افتخار می­ کنم امروز خدمت دیپلماتیک خود را در این کشور که با از نظر فرهنگی و سیاسی متمایز است، به پایان می ­رسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

زاسپکین افزود: «جامعه لبنان فرهیخته و دارای روحیه بالاست و امیدوارم که از بحران کنونی بدون وقوع فاجعه خارج شوند.»

وی در ادامه تاکید کرد که روسیه به تصمیم‌­ها و قطعنامه‌های سازمان ملل پایند و در کنار مردم لبنان است.

سفیر روسیه تاکید کرد که اظهارات برخی درباره موضع حمایتی مسکو از گروهی در مقابل گروه دیگر در لبنان تاسف‌آور است و من در دو دوره فعالیت دیپلماتیک خود رویکرد منسجم کشورم را ادامه دادم و با همه به طور یکسان همکاری کردم.

وی بر لزوم پایبندی به تصمیم‌­های حاکمیتی سازمان ملل درباره لبنان و ترسیم مرزهای زمینی پیش از مرزهای دریایی تاکید کرد و این خواسته لبنان در برابر اسرائیل است.

سفیر روسیه در پایان ابراز امیدواری کرد که راهکارهای سریع برای خروج لبنان از بحران فراهم شود و فتنه و خرابکاری در این کشور ایجاد نشود و مردم لبنان با هر فرقه و قومیتی در کنار یکدیگر زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشند.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روسیه لبنان سفیر روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در پی اعلام هشدار هواشناسی به حالت آماده‌باش درآمدند.

مهدی مهرور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز از هشدار نارنجی رنگ هواشناسی برای آسمان البرز خبر داد و اظهار کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان به حالت آماده‌باش در آمدند.

وی بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران خاطرنشان کرد: به منظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

مهرور تصریح کرد: به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی یا هرگونه حادثه احتمالی، بر آماده‌باش مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی، شرکت‌های خدماتی (آب و فاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه, ثابت و آب منطقه‌ای تاکید کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه‌های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بر داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک‌های اولیه، برف پاک کن، به همراه داشتن وسایل ارتباطی تاکید کرد.

کد خبر 750861

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ ماموریت دیپلماتیک مدیرکل آژانس در روزهای طوفانی منطقه/ مدیریت بحران؛ محتمل ترین نتیجه سفر
  • شطرنج ماهرانه تهران در فرایند دیپلماتیک جنگ غزه
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است