Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@23:47:09 GMT

اشتباه اداری در انتقال پول آنتورپ به پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۰۳۹۲

ساعت24-باشگاه آنتورپ بلژیک به خاطر یک اشتباه اداری در ثبت شماره حساب، نتوانست در هفته گذشته، هزینه انتقال بیرانوند را به حساب پرسپولیس واریز کند.

با حضور علیرضا بیرانوند در باشگاه آنتورپ و صدور ITC این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس، قرار بود باشگاه بلژیکی در ۵١۵ هزار دلار را به عنوان باقیمانده مبلغ انتقال دروازه‌بان جدیدش، به حساب پرسپولیس واریز کند، اما تا امروز پولی به حساب پرسپولیس واریز نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قرار معلوم باشگاه آنتورپ اعلام کرده مبلغ مذکور را به همان شمار حساب اولیه که در قرارداد طرفین ذکر شده بود واریز می‌کند، اما به خاطر یک اشتباه اداری در ثبت شماره حساب، پول به دست پرسپولیس نرسید. حالا بلژیکی‌ها قول داده‌اند با برگشت پول به حسابشان، کارهای انتقال آن را به حساب پرسپولیس انجام خواهند داد.

با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد مبلغ ۵١۵ هزار دلار هفته آینده در اختیار پرسپولیس خواهد بود. درحالی که باشگاه پرسپولیس فقط ۲ روز زمان دارد تا با پرداخت مطالبات برانکو از محرومیت فیفا در امان باشد، حساب ویژه‌ای روی پول انتقال بیرانوند باز کرده است، اما با تاخیر در واریز شدن این پول، کار پرسپولیس سخت‌تر از گذشته شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس حساب پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید