Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینیان و نابودی املاک‌ آنها همچنان ادامه دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری وفا، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست در یورش به املاک فلسطینیان چندین فلسطینی را بازداشت کردند. نظامیان صهیونیستی عصر دوشنبه دو خانواده «ابوصبیح المقدسیه» را واردار کردند تا خانه خود را در محله «عین اللوزه»در منطقه سلوان در جنوب قدس اشغالی و خانواده «عویسات» در منطقه «جبل المکبر» تخریب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامیان رژیم صهیونیستی اراضی کشاورزی فلسطینیان در روستای المغیر واقع در شرق استان رام الله و البیرة را به آتش کشیدند.

در این راستا «کاظم الحاج محمد »هماهنگ کننده کمیته کشاورزی در المغیر تصریح کرد که نیروهای ارتش رژیم اشغالگر با نزدیک شدن به اراضی کشاورزی فلسطینیان اقدام به پرتاب گازهای اشک آور و دودزا کردند امری که باعث شد در اثر حرارت ساطع شده از این گلوله ها 14 هزار متر از اراضی مورد بهره برداری مردم که توسط آن رزق و روزی خود را تامین می کردند، در آتش بسوزد و به دنبال این حملات ده‌ها درخت زیتون را نیز آتش زدند.

از سوی دیگر شهرک‌نشینان صهیونیستی سم هایی را در داخل مزرعه در مجاورت شهرک‌های جدید صهیونیستی (جبیعت)واقع شده، قرار دادند که 12 راس گوسفند تلف شدند که آنان نیز متعلق به یک شهروند فلسطینی بنام فضل ابراهیم ابو علیا بوده است.

فلسطین| یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در روز عرفه و بازداشت جوانان فلسطینی +تصاویر

از سویی «خالد ابو تایه» عضو کمیته دفاع از اراضی سلوان در بیت المقدس ، به خبرگزاری رسمی فلسطین «وفا» گفت که دو خانواده ابوصبیح و عویسات در قدس اشغالی خانه‌های خود را خراب کردند تا از اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی در امان باشند.

از سوی دیگر ، منابع مطبوعاتی اعلام کردند که برادران سامر و سلیمان القاق در محله سلوان امروز برای آماده سازی تخریب،شروع به تخلیه منزل خود کردند.

اشغالگران صهیونیستی روز دوشنبه بیش از 200 دونم از اراضی روستای کیسان در شرق بیت لحم را برای اهداف نظامی توقیف کردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست مناطق بزرگی از اراضی روستای کیسان در شرق بیت لحم را تصرف کرده اند و کار خود را در آنجا آغاز کردند و شبکه آبیاری را در این اراضی گسترش دادند.

منابع مطبوعاتی اعلام کردند که نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی عصر امروز سه جوان از روستای «عرانه» و اردوگاه «جنین» در استان جنین در شمال کرانه باختری را بازداشت کردند ، در حالی که نظامیان صهیونیستی نیز روز دوشنبه پنج شهروند فلسطینی در منطقه «عسیره» در استان نابلوس در شمال غربی کرانه بعد از تخریب منازلشان دستگیرکردند.

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی چندین فلسطینی را هنگام عبور از ایستگاه بازرسی «کانتینر» واقع در جنوب شرقی قدس اشغالی بازداشت کردند و همچنین شب گذشته ، چندین منزل فلسطینی را از روستای «الفردیس» در شرق بیت لحم تخریب کردند.

به دنبال یورش نظامیان رژیم صهیونیستی ده‌ها نفر از شهروندان فلسطینی ، از جمله کودکان ، در اثر استنشاق گاز اشک آور در روستای «زبوبا» دچار حالت خفگی شدند که به صورت سرپایی درمان شدند.

از سوی دیگر اداره زندان «عسقلان» اعلام کرد که خلیل ابو عرام در زندان دست به اعتصاب غذا زده تا بتواند فرزندش که در بازداشت به سر می‌برد را ملاقات کند که بر اساس گزارش باشگاه اسرای فلسطینی فرزند او در سال 2019 در بازداشت رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

مرکز پیگیری امور اسرای فلسطینی اعلام کرد که ابو عرام اسیر فلسطینی از استان الخلیل به حبس ابد محکوم شده که از سال 2020 در بازداشت به سر می‌برد.

انتهای پیام/

R36346/P36355/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کرانه باختری فلسطین اسرائیل بیشتر بخوانید... فلسطین| یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در روز عرفه و بازداشت جوانان فلسطینی +تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فلسطین| یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در روز عرفه و بازداشت جوانان فلسطینی +تصاویر واژه های کاربردی مرتبط کرانه باختری فلسطین اسرائیل پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ گزارش سازمان ملل: کره شمالی احتمالا به توانایی نصب تجهیزات هسته‌ای روی موشک دست یافته است ۲ پیروزی روسیه در مسابقه با آمریکا بر سر تولید سریع‌تر واکسن کرونا ۳ اعلام تاریخ تولید واکسن کرونای ساخت موسسه "وکتور" روسیه ۴ چاووش‌اوغلو: ایزدی‌ها از قتل‌عام داعش نجات یافته اما به چنگ پ.ک.ک افتادند ۵ اولین اظهار نظر وزیر خارجه جدید لبنان؛ تاکید بر لزوم همکاری با سوریه ۶ مستند «خانه عنکبوت»؛ نفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل ۷ عمران خان : میانجی‌گری پاکستان میان ایران و عربستان پیشرفت کُندی داشته است ۸ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه و حومه دمشق دفع شد مهمترین اخبار بین الملل آلمان لانه امن تروریست‌ها/ وزارت خارجه برلین را پاسخگو کند مصاحبه|سلطان‌شاهی: انتخابات زودهنگام گزینه نتانیاهو برای فرار از سقوط است مستند «خانه عنکبوت»؛ نفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است قالیباف: باید در ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی بدون نفت برسیم گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: اصلاح ساختارهای اقتصادی، بودجه ریزی و مالیاتی مهمترین چالش‌های دولت آینده است گزارش| غول گرانی بازار میوه و تره‌بار را بهم ریخت؛ آیا میوه‌جات داخلی هم با "دلار" خرید و فروش می‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرانه باختری فلسطین اسرائیل کرانه باختری فلسطین اسرائیل رژیم اشغالگر صهیونیستی رژیم صهیونیستی نظامیان رژیم قدس اشغالی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب الله لبنان امروز نیز عملیات هایی علیه مواضع نظامیان صهیونیست داشت و ضربات مهلکی به آنها وارد کرد.

به گزارش مشرق، منابع لبنانی از حمله های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک راشیا الفخار در جنوب لبنان خبر دادند.

این درحالی است که حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در الرادار در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیستها در الراهب را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین