Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- داورانی که برای بازی‌های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر و جام حذفی انتخاب شده‌اند در همه بازی‌های این فصل خود برای این ۲ تیم، پنالتی گرفته‌اند.

با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران داوران هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر مشخص شدند. مسابقاتی که قرر است طی روزهای پنجشنبه و جمعه همین هفته و همچنین دوشنبه هفته آتی به انجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتخاب کمیته و دپارتمان داوری، به ترتیب وحید کاظمی و کوپال ناظمی قرار است دیدارهای استقلال و پرسپولیس را در برابر شهرخودرو و ذوب‌آهن سوت بزنند. همچنین موعود بنیادی‌فر به عنوان قاضی بازی استقلال و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انتخاب شد.

ابتدا به سراغ داور بازی استقلال و سپاهان می‌رویم. موعود بنیادی‌فر که قرار است برای سومین بار در این فصل بازی‌های استقلال را قضاوت کند. در ۲ جدال قبلی که او سوت زده استقلال به موفقیت نرسیده و یک باخت تلخ و یک تساوی دردناک در لیگ برایش به دست آمده است. آبی‌پوشان ابتد در هفته چهارم با یک گل به پرسپولیس، رقیب سنتی خود باختند. در آن دیدار علی کریمی یک پنالتی از دست داد و خودش در اواخر بازی توسط بنیادی‌فر از زمین اخراج شد.

دومین دیداری که بنیادی‌فر برای تیم پایتخت‌نشین سوت زد در جدال برابر پیکان در هفته چهاردهم بود. جدالی پرحاشیه که با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید. در آن دیدار هم بنیادی‌فر پنالتی گرفت اما این بار برای رقیب استقلال اما مانند دفعه قبل آن پنالتی خراب شد. البته که این داور در اواخر بازی یک تصمیم بحث‌برانگیز گرفت که منجر به گل دوم و تساوی‌بخش پیکان شد و ۲ امتیاز حساس از دست استقلال در رفت.

وحید کاظمی هم که باید بازی شهرخودرو و استقلال را سوت بزند برای دومین بار در این فصل جدال آبی‌پوشان تهرانی مقابل رقبایش را قضاوت خواهد کرد. کاظمی در هفته شانزدهم بازی استقلال و ماشین‌سازی را به همراه کمک هایش داوری کرد که ماحصل آن شکست ۲ بر یک استقلال بود. در آن مسابقه یک پنالتی برای تیم تبریزی گرفته شد که احمدرضا زنده‌روح آن را تبدیل به گل کرد و همان گل باعث شکست تیم تهرانی شد.

حال به سراغ داور بازی پرسپولیس می‌رویم. برادرِ گلاره ناظمی، داور پرافتخار فوتسال زنان که برای دومین فصل است که به صورت جدی در لیگ برتر سوت می‌زند. کوپال ناظمی اولین قضاوت خود در لیگ نوزدهم را برای پرسپولیس پیش رو خواهد داشت اما پیش از این و در این فصل یک بازی سرخپوشان در جام حذفی را قضاوت کرده است. دیدار با ماشین‌سازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که منجر به پیروزی یک بر صفر پرسپولیس شد. جالب است که ناظمی مانند بنیادی‌فر در آن مسابقه یک پنالتی گرفت که علی علیپور آن را به هدر داد. البته که در نهایت سرخپوشان با گل وحید امیری در دقیقه ۱۰۱ به برتری رسیدند. در آن دیدار رسول خطیبی از سوی کوپال ناظمی از کنار زمین اخراج شده بود.

حال باید دید در دیدارهای پیش روی سرخابی‌های پایتخت باید بازهم شاهد اتفاقات تکراری قبل باشیم یا خیر. مثلا اعلام پنالتی یا امتیاز از دست دادن استقلال؟

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بنیادی فر جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند

به گزارش قدس آنلاین فوتبال ایران با یک اتفاق تاریخی روبرو شد،اتفاقی که هواداران فوتبال سال ها منتظر آن بودند اما هیچ وقت عملی نشد تا اینکه در سال ۱۴۰۳ سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار شدند.

واگذاری سرخابی‌ها باعث خواهد شد تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین چالش نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود و سرخابی‌ها بتوانند پس از سال‌ها به صورت همزمان در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال باشگاهی قاره کهن شرکت کنند.

بلافاصله پس از واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی، این روایت به گوش رسید که سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد از مالکان جدید سرخابی ها خواسته به این دلیل که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند تا پایان فصل از هرگونه تغییر مدیریت در این دو تیم خودداری کنند.

مالکان جدید پرسپولیس هم رسما اعلام کردند درویش تا پایان فصل مدیرعامل سرخپوشان باقی می‌ماند و چنین اتفاقی برای علی خطیر هم رخ می‌دهد و او هم حداقل تا پایان فصل سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها