Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره " سهم همسایگی" شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش که در راستای قدردانی از همراهی مشتریان افق کوروش از ۲۰ خردادماه در ۲۱۰۰ شعبه سراسر کشور در حال برگزاری است تا کنون بیش از ۱۵ هزار سهامدار جدید به خانواده بزرگ افق کوروش افزوده است.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، در این جشنواره هر شب به قید قرعه یک برنده ۵۰ میلیون تومانی، پنج برنده ۵ میلیون تومانی و ۴۹۵ برنده ۵۰۰ هزار تومانی معرفی می‌شوند که به ازای رقم جوایز خود سهام افق کوروش قابل معامله در بازار سرمایه دریافت می‌کنند، که تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ برنده این جشنواره مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان به شرکت در این جشنواره، تا پایان مردادماه فرصت دارند به ازای هر یک صد هزار تومان خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش یک امتیاز دریافت و کد قرعه‌کشی درج شده در زیر فاکتور خرید خود را از طریق کد دستوری #۱۵۷۲*۵۰۰* ثبت نمایند.

شرکت‌کنندگان در جشنواره سهم همسایگی برای آگاهی از اسامی برندگان می توانند به آدرس  my.okcs.com مراجعه و یا در صفحه جشنواره‌های وب سایت رسمی افق کوروش با جستجوی کد قرعه‌کشی و یا شماره همراه، وضعیت خود را در جشنواره سهم همسایگی بررسی نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه افق کوروش قرعه کشی افق کوروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون وزنه برداری، سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6093883 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • تصاویر عجیب از طوفان شدید و گردوغبار در همسایگی ایران
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند