Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، اتحادیه جهان اسلام اقدام به اجرای پروژه توزیع گوشت های قربانی در میان صدها خانواده نیازمند در سودان کرد.
 
این طرح در استان هایی مانند خارطوم،کوردوفام شمالی، کاسالا و دارفور جنوبی اجرایی شد.سودان 
 
طرح توزیع گوشت قربانی در میان نیازمندان بخشی از نقش ارائه کمک های امدادی و داوطلبانه اتحادیه جهان اسلام در کشور سودان است که در آفریقای شمالی واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
اتحادیه جهان اسلام همچنین اقدام به اجرای چند پروژه در حوزه های توسعه،اجتماعی،آموزشی و سلامت در چند استان سودان کرده است.
 
این اتحادیه در بیانیه ای اعلام کرد که گوشت قربانی در اختیار همه خانواده های نیازمند فارغ از دین و مذهب آنها قرار گرفته است.
 
هدف از اجرای این طرح علاوه بر کمک به نیازمندان ایجاد پیوند میان مسلمانان و گروه های دیگر در سودان است.
 
دبیر کل اتحادیه جهان اسلام چندی پیش در اظهاراتی گفت: ما به عنوان مسلمانان به همه احترام می گذاریم ،همزیستی مسالمت آمیز ،فهم متقابل و همکاری با پیروان دیگر ادیان داریم و همه آنها را دوست داریم.
 
 وی افزود: اقدامات مستند و تأیید شده ما در طول تاریخ گواه بر این حقیقت است و ما در اتحادیه جهان اسلام مطابق با ارزش های اسلامی خود  نقش مهمی را در این زمینه ایفا کرده ایم.
 
«شیخ محمد بن عبدالکریم العیسی» همچنین گفت: ما همکاری های متقابل فارغ از مشکلات سیاسی با برادران یهودی و مسیحی خود داریم و احترام بسیار زیادی برای آنها قائل هستیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: اتحادیه جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: مهندسان ایرانی در بیش از ۲۰ کشور جهان در حال اجرای پروژه‌های برق و آب هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان سخنانی اظهار کرد: فکر و دانش مهندسان ایرانی امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد. انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای به عنوان رهبر این انقلاب و شهدای همچون سردار سلیمانی به ملت ما آموختند که ما می‌توانیم.

وی افزود: دشمن به ما القا می‌کرد که ما نمی‌توانیم، اما ما توانستیم، خواست و اراده ملیت ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.

رئیسی ادامه داد: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم کشور دوست سریلانکا، جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور شما کمک کند و تجربه ۴۵ ساله از استقلال و خودکفایی خود را به اشتراک بگذارد.

رئیس جمهور کشورمان اظهارکرد: آقای رئیس جمهور و همه مسئولان سریلانکایی، ما آمادگی داریم در طرح‌ها و پروژه‌های سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی خود در پیشرفت شما کمک کنیم.

وی همچنین تأکید کرد: ما با کشور‌های آسیای و کشور‌های همسایه از جمله سریلانکا بنای تعامل و همکاری داریم.

رئیسی گفت: آنچه نظام سلطه به ملت‌ها القا می‌کند که شما بدون حضور ما نمی‌توانید پیشرفت کنید و بدون مشارکت ما ما نمی‌توانید توسعه پیدا کنید، دروغ است و یک القای استعماری و استکباری است.

رئیس قوه مجریه کشورمان همچنین اظهارداشت: از وزیر محترم نیرو و از شرکت‌های ایرانی فعال در این پروزه و از متخصصین فعال ایرانی و از متخصصین کشور دوست سریلانکا و وزیر نیروی سریلانکا کمال تشکر را دارم.

وی تأکید کرد: آنچه برای من و همکاران اهمیت دارد این است که برای رفاه حال مردم سریلانکا گامی برداشته شد و ما رفاه حال مردم سریلانکا را رفاه خود می‌دانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توان فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • رئیس جمهور: مهندسان ایرانی در بیش از ۲۰ کشور جهان در حال اجرای پروژه‌های برق و آب هستند
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت