Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@21:15:55 GMT

نتانیاهو حمله هوایی شب گذشته به سوریه را برعهده گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۱۲۳۴

نتانیاهو حمله هوایی شب گذشته به سوریه را برعهده گرفت

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با پذیرفتن مسئولیت حمله هوایی شب گذشته به مواضعی در سوریه، مدعی شد کسانی که گروه نفوذی به جولان اشغالی را فرستاده بودند هدف قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، در حالی که سیاست رژیم صهیونیستی «سکوت خبری» و اظهار نظر نکردن درباره حملات هوایی به پایگاه‌های مقاومت در سوریه است اما «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) درباره حمله شب گذشته به سوریه اظهار نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، نتانیاهو با اشاره به تلاش گروهی ناشناس برای بمب‌گذاری در فنس‌های امنیتی مرز جولان اشغالی با سوریه، مدعی شد: «ما آن گروه را هدف قرار دادیم و اکنون نیز کسانی که آنها را فرستاده بودند، هدف گرفتیم».

بیشتر بخوانید: پایان تاریخ مصرف نتانیاهو؟ نتانیاهو: طرح الحاق کرانه باختری همچنان پابرجاست

وی که به مقر فرماندهی ارتش رفته و با «بنی گانتز» وزیر جنگ و دیگر مقام‌های نظامی این رژیم جلسه داشت، با تکرار رجزخوانی‌های پوشالی گذشته خود، ادعا کرد: «ما هر کاری برای حفاظت از خود انجام می‌دهیم».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سپس افزود: «به همه، از جمله حزب‌الله، توصیه می‌کنم این [تهدیدها] را جدی بگیرند. اینها اظهارات توخالی نیست... و باید با جدیت تمام با آنها برخورد شود».

در واپسین دقایق شامگاه دوشنبه بود که خبرگزاری سانا گزارش داد پدافند دفاع هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حریم هوایی ریف دمشق مقابله کرد. المیادین نیز اعلام کرد که یک بالگرد رژیم صهیونیستی منطقه القحطانیه در ریف القنیطره را در جنوب سوریه هدف قرار داد.

پیش از آن ارتش رژیم صهیونیستی بامدا دوشنبه مدعی شد یک گروه چهار نفره را که در حال بمب‌گذاری در کنار فنس‌های امنیتی در مرز جولان اشغالی بودند، از پای درآورده است. صهیونیست‌ها در آن زمان ادعا کردند دولت سوریه را مسئول هرگونه اقدام علیه خود می‌داند و اجازه نخواهد داد حاکمیت این رژیم نقض شود.

مقام‌های نظامی رژیم صهیونیستی بعد از اینکه نتوانستند حزب‌الله را به تلاش برای نفوذ به جولان اشغالی متهم کنند، اکنون انگشت اتهام را به سمت ایران گرفته‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین رژیم صهیونیستی سوریه نتانیاهو حمله هوایی بنی گانتز بنیامین نتانیاهو حزب الله لبنان جولان اشغالی رژیم صهیونیستی جولان اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع بیان کردند که صدای انفجارهایی در ایلات شنیده می‌شود.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داده و اعلام کردند: یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب شاهد رهگیری یک هدف ناشناس در آسمان بوده است.

دیگر خبرها

  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • مأموریت دشوار بلینکن
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی