Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس مبارزه با موادمخدر بر اثر کرونا درگذشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛داود خیری رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس مبارزه با موادمخدر بر اثر کرونا درگذشت.

در پیام تسلیت مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی آمده است: ضایعه درگذشت همکار عزیز و فرهیخته مرحوم "داود خیری" در پی ابتلا به ویروس کرونا، موجب تاثر و اندوه فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان، خانواده محترمشان و نیز همکارانش در مجموعه نیروی انتظامی به ویژه در اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر صبر جزیل مسئلت می‌کنیم.

آخرین آمار کرونا در کشور| فوت 212 نفر در 24 ساعت گذشته

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بهداشت و درمان پلیس مبارزه با مواد مخدر ویروس کرونا مواد مخدر پلیس بیشتر بخوانید... آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته کرمانشاه| انتقال منجر به فوت کرونا قتل عمد محسوب می‌شود تعدادی از جانبازان شیمیایی بر اثر کرونا به شهادت رسیده‌اند/ وضعیت گروه‌های پرخطر ایثارگر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته کرمانشاه| انتقال منجر به فوت کرونا قتل عمد محسوب می‌شود تعدادی از جانبازان شیمیایی بر اثر کرونا به شهادت رسیده‌اند/ وضعیت گروه‌های پرخطر ایثارگر واژه های کاربردی مرتبط بهداشت و درمان پلیس مبارزه با مواد مخدر ویروس کرونا مواد مخدر پلیس پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چند نکته درباره "کرونا" از نگاه طب سنتی ۲ دانشگاه هاروارد: شرکت مداوم در "مراسم مذهبی" باعث کاهش ۶۸ درصدی مرگ ناشی از افسردگی! ۳ جامعه ایرانی مایل به "فرزندآوری" است اما این ۷ عامل مانع شده‌اند! ۴ آتش‌سوزی گسترده چند سوله در شهرک صنعتی جاجرود ۵ آمار جهانی کرونا/ آمریکا با ۴.۸ میلیون مبتلا در صدر +جدول آخرین تغییرات ۶ وزیر بهداشت: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود ۷ تأثیر "نیش زنبور" بر درمان بیماری کرونا؟! ۸ پرداخت سرانه ۵۰۰ هزار تومانی به هر سالمند و معلول در مراکز توانبخشی تا پایان مرداد مهمترین اخبار اجتماعی جامعه ایرانی مایل به "فرزندآوری" است اما این ۷ عامل مانع شده‌اند! حضور معاون آموزش و پرورش در آستانه روز خبرنگار در تسنیم آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته دانشگاه هاروارد: شرکت مداوم در "مراسم مذهبی" باعث کاهش ۶۸ درصدی مرگ ناشی از افسردگی! مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل قالیباف: باید در ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی بدون نفت برسیم گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق گفتگو با عباس عبدی: مسئولان دولتی از ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیرانتفاعی منع شوند/ تمام جامعه از نابرابری آموزشی ضربه شدید می‌خورد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان پلیس مبارزه با مواد مخدر ویروس کرونا مواد مخدر پلیس بهداشت و درمان پلیس مبارزه با مواد مخدر ویروس کرونا مواد مخدر پلیس آخرین آمار کرونا در کشور پلیس مبارزه با مواد بر اثر کرونا اطلاع رسانی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲