Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبینار رییس فیفا،رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با سرپرست فدراسیون فوتبال و روسای فدراسیون های عضو کافا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،در این وبینار که با حضور جیانی اینفانتینو و شیخ سلمان، حیدر بهاروند،سرپرست فدراسیون فوتبال ایران و روسای فدراسیون‌های افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و قرقیزستان به انجام رسید،رییس فیفا در آغاز گزارشی درباره آخرین تصمیم گیری‌های فدراسیون جهانی با توجه به شیوع کووید 19 ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با آرزوی موفقیت برای فدراسیون ها در این مقطع حساس زمانی و با اشاره به تماس مستمر خود با شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قاره کهن در میزبانی رقابت های مهم آتی آرزوی موفقیت کرد.
اینفانتینو همچنین گفت:در این شرایط خاص باید برای توسعه فوتبال بیشتر از گذشته تلاش کنیم.فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در کنار شماست تا برای هم و با کمک هم برای فوتبال تلاش کنیم و به طور حتم حمایت از فدراسیون های عضو ادامه خواهد داشت.
پس از صحبت های رییس فیفا،شیخ سلمان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم با تقدیر از اینفانتینو برای برپایی این جلسه ابراز امیدواری کرد فدراسیون های عضو با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانند به بهترین شکل روند خود را پیش ببرند.
سخنران بعدی این وبینار،حیدر بهاروند،سرپرست فدراسیون فوتبال ایران بود.
وی گفت:فوتبال باشگاهی در ایران به رغم شیوع ویروس کرونا با رعایت دقیق پروتکل ها در حال ادامه فعالیت خود هست و در این مسیر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در کنار هیات های استانی و همچنین باشگاهها تلاش گسترده ای داشتند.
سرپرست فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد:نکته مهم در این باره در روند حرکتی فعالیت های فدراسیون،مشکل انتقال وجوهات ایران در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تحریم های ناجوانمردانه است.بنابراین به صورت جدی از فیفا توقع داریم مقابل این تحریم های سیاسی ایستاده و مشکل انتقال مطالبات فدراسیون فوتبال را به عنوان یک کشور بزرگ و کاملا فوتبالی و عضوی قدیمی از خانواده فیفا رفع کند.
بهاروند همچنین با اشاره به اصلاح پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال و ارسال آن به فدراسیون جهانی ابراز امیدواری کرد نظر مشورتی فیفا در این باره زودتر دریافت شود.
رییس فیفا با تشکر از بهاروند گفت:فوتبال ایران بی شک یکی از قدرت های اصلی و بزرگ آسیا است.فیفا و هماهنگی کنفدراسیون فوتبال آسیا حتما تلاش می کند تا راهکاری جهت حل مشکل انتقال وجوه فدراسیون فوتبال ایران پیدا کند و سایر موارد نیز با هماهنگی کنفدراسیون انجام می شود.
شیخ سلمان هم در این باره اظهار داشت:حیدر عزیز.ما به خوبی صحبت های شما را شنیدیم.به صورت قطع با فیفا برای پیدا کردن راه حل تلاش می کنیم.امیدواریم این مشکل زودتر حل شود.این موضوعی است که با هماهنگی بخش های مختلف باید مشکلش حل شود.این یک مساله کاملا فوتبالی است و نباید شرایط دیگری بر آن حاکم شود.البته با شیوع کرونا شرایط نقدینگی و تامین منابع مالی فدراسیون ها بدتر شده ولی سعی می کنیم با هماهنگی رییس فیفا این مشکل را حل کنیم.
اینفانتینو در پایان گفت:از همه شما که در این نشست شرکت کردید تشکر می کنم.البته ملاقات حضوری را ترجیح می دهم ولی این نشست ها می تواند ادامه داشته باشد و پیشنهادات شما را دریافت کنیم.فراموش نکنید فوتبال یک پدیده جهانی است و باید در سطح جهانی با آن برخورد کنیم.باید در کنار هم باشیم و مشکلات را حل کنیم.تشکر می کنم از حضورتان و امیدوارم شما را به زودی از نزدیک ببینم.مراقب خودتان باشید.

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا سرپرست فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون ها رییس فیفا شیخ سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران

به گزارش "ورزش سه"، اسامی کاندیدهای ایرانی پیشنهادی برای کسب کرسی های بین المللی در منطقه آسیای مرکزی دی‌ماه ۱۴۰۲ از سوی دکتر مرادی سرپرست وقت فدراسیون والیبال به دبیرخانه کاوا ارسال شد. پس از آن سید میلاد تقوی رپیس فدراسیون والیبال ایران هفته گذشته در ادامه جلسات بین‌المللی خود، جلسه‌ای آنلاین با محمد لطیف رئیس منطقه آسیای مرکزی برگزار کرد و در این جلسه طرفین در خصوص افزایش تعاملات بین فدراسیون‌های عضو و همچنین بهره‌برداری بیشتر از دانش و تخصص والیبال ایران در راستای پیشرفت سطح والیبال منطقه آسیای مرکزی به عنوان پرجمعیت‌ترین، بزرگترین و فعال‌ترین منطقه فدراسیون جهانی به بحث و گفتگو پرداختند و میلاد تقوی خواستار افزایش سهم کرسی‌های ایران در کمیسیون‌های کاوا و معرفی تعداد بیشتری از افراد برای تصاحب این جایگاه‌ها شد.

بر این اساس نشست شورای آسیای مرکزی با حضور روسای فدراسیون‌های عضو و اعضای هیات رئیسه از جمله سید میلاد تقوی به عنوان رپیس فدراسیون والیبال ایران و دکتر محمدرضا داورزنی نایب رئیس اول منطقه آسیای مرکزی برگزار و اسامی اعضای کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف منطقه آسیای مرکزی اعلام شد و با تصویب تمامی اعضا سهم والیبال ایران از 10 کرسی به ۱۸ کرسی افزایش یافت.

بر این اساس در کمیسیون مسابقات ورزشی مریم حسابی به عنوان رئیس کمیته و مسعود یزدان پناه و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضا انتخاب و معرفی شدند.

محمد شاهمیری به عنوان عضو کمیسیون داوری، مهدی اسلامی به عنوان عضو کمیسیون مالی، دکتر کتایون عرب‌زاده و دکتر محمد دیوسالار به عنوان اعضای اعضای کمیسیون استیناف منطقه آسیای مرکزی معرفی شدند.

همچنین جواد مهرگان رئیس کمیسیون توسعه و آموزش و علی فتاحی به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون و دکتر امیرحسین منظمی به عنوان رئیس کمیسیون فنی و مربیان شد و محمود افشاردوست و مصطفی کارخانه به عنوان اعضای این کمیسیون و زهرا نژادعلی، مریم حسابی و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضای کمیسیون بازاریابی و ارتباطات انتخاب و معرفی شدند.

در کمیسیون پزشکی نیز دکتر مهدی ابارشی به عنوان عضو این کمیته انتخاب شد و در کمیسیون والیبال ساحلی، چمن و برف، حسن بازدرهوا و امیرحسین صادقی از اعضای ایرانی انتخاب شده هستند.

بر این اساس سهم والیبال ایران به عنوان قدرت اول والیبال منطقه آسیای مرکزی همچنان بیشتر از دیگر کشور هاست و کسب این کرسی‌ها به عنوان یک کرسی بین المللی در والیبال دنیا می‌تواند حضور ایرانیان بیشتری را در موقعیت‌های مختلف بیش از پیش افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟