Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:28:43 GMT

«جبرئیل» در راه جشنواره آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۲۰۳۵

«جبرئیل» در راه جشنواره آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، «جبرئیل» به‌عنوان نماینده ایران در بخش کوتاه جشنواره «فلیکرز رودآیلند» که یکی از جشنواره‌های مورد تائید آکادمی علوم و هنرهای سینمایی (اسکار) و بفتا است حضور خواهد داشت و بر این اساس فیلم‌های برنده در ۲ بخش کوتاه داستانی و انیمیشن در این رویداد سینمایی واجد شرایط جوایز اسکار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جبرئیل» در این دوره از جشنواره از بین بیش از ۶۵۰۰ فیلم از ۹۱ کشور انتخاب شده است و با فیلم‌هایی از آمریکا، کانادا، لهستان، ایتالیا، انگلیس، فرانسه، نروژ، آلمان، بلژیک، دانمارک، ایرلند، پرو، مصر و … به رقابت خواهد پرداخت.

بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم «فلیکرز رودآیلند» قرار است به‌صورت ترکیبی فیزیکی و مجازی بین روزهای ۴ تا ۹ آگوست برابر با ۱۴ تا ۱۹ مرداد در شهر رودآیلند برگزار شود.

«جبرئیل» درباره پدری است که باید در شرایطی سخت، بین عشق و ایمان و وجدان تصمیمی بگیرد...

عوامل فیلم «جبرئیل» عبارتند از نویسنده و کارگردان: یوسف کارگر، بازیگران: یوسف یزدانی، شبنم یوسفی، علی مکرم، سینا فرامرز، منظر اصغری، رسول عمرانی فر، مدیر فیلمبرداری: وحید بیوته، تدوین: عماد خدابخش، صدابردار: مسیح حدپور سراج، طراحی و ترکیب صدا: محمدمهدی جواهری‌زاده، موسیقی: پیام آزادی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: نگار نقوی، گریم: لیلا اینانلو ظفری، مدیر تولید: آرمین مرادی، اصلاح رنگ و نور: مهران دوستی، دستیاران فیلمبردار: غلامرضا رضایی، مهدی داوری، دستیاران صدا: محسن مصلح، جمال حدپور سراج، دستیار تدوین: مجید طارمی، گرافیک: میلاد رحیمی، مجری طرح: شاهین فرج زاده، تهیه‌کنندگان: علی ضیایی و یوسف کارگر.

کد خبر 4991059 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه یوسف کارگر ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی شبکه سه سیما سازمان سینمایی خسرو سینایی شبکه پنج سیما موسیقی نواحی کارگردان تئاتر سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عمه فائقه» یوسف پیامبر بعد از ۲۰ سال چه شکلی شده است؟ /عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،زهرا سعیدی که نقش «عمه فائقه» را سال ۸۳ در سریال یوسف پیامبر بازی کرد، در حال حاضر ۷۱ ساله است. در ادامه تصاویری از تیپ و چهره او را بعد ۲۰ سال مشاهده می کنید.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899222

دیگر خبرها

  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • «عمه فائقه» یوسف پیامبر بعد از ۲۰ سال چه شکلی شده است؟ /عکس
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» منتشر شد+فیلم