Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:32:16 GMT

توزیع ۱۰۱ هزار بسته گوشت بین نیازمندان خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۲۴۷۹

توزیع ۱۰۱ هزار بسته گوشت بین نیازمندان خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: در مرحله اول از گام دوم نهضت کمک مؤمنانه، بیش از ۲۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و ۸۵۰۰ بسته نان به ارزش ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال توزیع شده است.

مهدی هنری، امروز سه شنبه ۱۴ مرداد به رسانه‌های گروهی گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و دستور اجرای نهضت کمک مؤمنانه پس از اجرای گام اول در ماه رمضان، گام دوم نهضت کمک مؤمنانه در خراسان جنوبی در سه مرحله انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی افزود: خدماتی از جمله توزیع بسته‌های معیشتی و بسته‌های کمک تحصیلی جهیزیه، گوشت و غذاهای گرم، پخت و توزیع نان توسط مواکب، کیف و کفش و کارت هدیه به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا ارائه خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: رزمایش مواسات اعلام همبستگی ملت ایران بود و مردم خراسان جنوبی نیز در این مدت ولایتمداری خود را با لبیک به خواسته مقام معظم رهبری بیش از پیش نشان دادند.

هنری از آغاز مرحله اول گام دوم نهضت کمک مؤمنانه خبر داد و گفت: این مرحله از رزمایش از عید قربان آغاز شده و تا عید غدیر ادامه خواهد داشت که روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه جاری مراسم مرحله اول در محل حسینیه جماران برگزار خواهد شد.

وی افزود: در گام دوم نهضت کمک مؤمنانه اولویت با افرادی است که در گام قبلی شناسایی و ثبت‌نام شده‌اند، اما سبد کالا دریافت نکردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در مرحله اول از گام دوم نهضت کمک مؤمنانه، ۹۷ کارت هدیه به ارزش ۳۳۴ میلیون ریال و بیش از ۲۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و ۸۵۰۰ بسته نان به ارزش ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال توزیع شده است.

هنری افزود: همچنین بیش از ۱۰۱ هزار بسته گوشت به ارزش ۶۱ میلیارد و ۴۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال و ۲۴ هزار و ۲۶۷ پرس غذای گرم به ارزش دو میلیارد و ۹۰۲ میلیون و ۵۰ هزار ریال بین افراد نیازمند تاکنون توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم و سوم رزمایش نیز به ترتیب در دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نيازمندان میلیون و ۵۰۰ هزار ریال خراسان جنوبی مرحله اول خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از پرداخت ۵۶۰ میلیارد ریال انواع زکات در استان خبر داد و گفت: این زکات جمع آوری شده شامل ۳۵۸ میلیارد ریال زکات فطریه، ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال زکات کفارات، ۵۷ میلیارد ریال زکات واجب و ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات مستحب بوده است.
جمال شیبه افزود: زکات جمع‌آوری شده برای امور محرومین و نیازمندان، کمک به تهیه جهیزیه، هزینه در بخش درمان، استفاده در حوزه تحصیل، آزادی زندانیان و احداث و مرمت مسکن نیازمندان صرف می‌شود.

دیگر خبرها

  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی