Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت متوسلین به حضرت ابوالفضل (ع) اصفهان به دنبال شیوع ویروس کرونا در اقدامی پسندیده هزینه نذورات و برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم خود به صورت جمعی را صرف کمک به نیازمندان می کند.

به گزارش ایمنا، در متن اطلاعیه هیئت متوسلین به حضرت ابوالفضل (ع) اصفهان آمده است:

"کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا

مَنْ قَتَلَ نَفْسَا بِغَیرِ نَفْسٍ أوفَسادٍ فِی الأَرضِ فَکانَّما قَتَلَ النَّاسَ جمیعاً وَ مَنْ أَحْیاها فَکأَنَّما اَحیا النَّاسَ جمیعاً (سوره مائده- آیه ۳۲)

هر کس انسانی را جز برای حق، [قصاص] یا بدون آنکه فسادی در زمین کرده باشد، بکشد، چنان است که همه انسان‌ها را کشته، و هر کس انسانی را از مرگ برهاند وزنده بدارد، گویی همه انسان‌ها را زنده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ماهی است که دنیا و کشور عزیزمان ایران با ویروس منحوس کووید -۱۹ (کرونا) درگیر است و طی این دوران بدخواهانی که از سر عداوت به دنبال تضعیف جایگاه دین و مذهب در برابر علم و دانش بوده و هستند، بیکار ننشستند و تمام ظرفیت‌های خود را بسیج کردند تا این دیدگاه آلوده و اهریمنی را به جهانیان القا کنند غافل از اینکه جامعه دینی ما با هدایت و راهبری دانشمند و عالمی دینی و فقیهی فرزانه، از خود چنان فرهیختگی و عقلانیتی به خرج داد که چشم طمع دشمنان دین را کور کرد.

تعامل سازنده و پشتیبانی بی‌نظیر جامعه و بزرگان دین از مجاهدت‌ها و ایثارگری کادر بهداشت و درمان، تصویر ماندگاری از عقلانیت شیعی و پیوند علم و دین را در تاریخ ثبت کرد و برای آیندگان برجای گذاشت. این روزها با نزدیک شدن به اعیاد قربان و غدیر و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باز این مسئله پر رنگ شده است.

بر خود واجب می‌دانیم تا به مصداق آیه شریفه فوق و نیز پیام عید قربان که همانا تاکید پروردگار عالمیان بر اولویت حفظ جان انسان‌ها حتی به منظور تقرب به درگاهش است و نیز بر پایه نظر علمای دین و نظر مقام معظم رهبری در تبعیت از ستاد ملی کرونا و جهت حمایت از جبهه بهداشت و درمان کشور و مدافعان سلامت به جهت جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا و حفظ جان هم میهنان مؤمن و دلداده مکتب عاشورا، ارادت خود را به آقا اباعبدالله (ع) به گونه‌ای دیگر جز برگزاری مراسم به صورت جمعی با صرف هزینه مراسم و نذورات به صورت مواسات اجتماعی در راستای خواست و نظر رهبر معظم انقلاب نشان دهیم.
امید است که این تصمیم مورد رضایت پروردگار و خشنودی حضرت ولیعصر (عج) واقع گردد.

هیئت متوسلین به حضرت ابوالفضل (ع)؛ مسجد آیت الله خادمی (حاج رسولی‌ها) "

کد خبر 437233

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ماه محرم 99 عزاداری محرم ماه محرم هیئت عزاداری ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا در ایران کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دسته روی عزاداری شهادت امام صادق(ع) در شهر توپ آغاج

دریافت 24 MB

تصویربردار: ناصر عباسعلی‌نیا

کد خبر 6096424

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
  • برپایی مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در کیش
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد
  • هیئت عزاداری سادات محله فروشان به مناسبت سالروزشهادت امام صادق(ع)
  • (عکس) گِل‌مالی قمی‌ها در مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع)
  • مراسم دسته روی عزاداری شهادت امام صادق(ع) در شهر توپ آغاج