Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@02:48:44 GMT

خبر بازداشت دو معاون پرسپولیس تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۲۷۳۷

خبر بازداشت دو معاون پرسپولیس تکذیب شد

سرپرست مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خبر بازداشت دو تن از معاونان این باشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش قدس آنلاین از شب گذشته اخباری مبنی بر بازداشت یکی دو تن از مدیران باشگاه پرسپولیس در حال پخش شدن است.

موضوعی که از سوی این باشگاه هیچ واکنش رسمی نداشته است اما گفته می شود این بازداشت ها به دلیل ارتباط آنها با برخی پرونده های خاص اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا اشرف سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره این که گفته می شود اخبار منتشر شده مربوط به یلوه و خواجوند است، توضیح داد: از نظر من این موضوع یک بحث کاملا چیپ و بی ارزش است. من هم این شایعه را در سطح فضای مجازی شنیدم و آن را تکذیب می کنم. معاون اقتصادی پرسپولیس که شائباتی درباره وی شکل گرفته بود از صبح امروز در کنار من در باشگاه پرسپولیس حضور داشت و یکی دیگر از معاون های باشگاه هم مدتی به مرخصی رفته بود.

وی افزود: امروز جلسه خصوصی سازی پرسپولیس در وزارت ورزش برگزار می شود و معاون باشگاه هم پس از مرخصی اش در این جلسه همراه مهدی رسول پناه شرکت خواهد کرد. باز هم تاکید می کنم چنین خبری بی اساس است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس خواجه وند باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز

عبدالحی سباوون رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت فراه گفت گذرگاه ابونصر فراهی (ماهیرود) به مدت یک ساعت مسدود بوده اما پس از آن باز شده است.

گذرگاه مرزی ماهیرود از سال 1386 با شهر بیرجند ایران ۱۹۰ کیلومتر و با شهر فراه افغانستان ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد و از گذرگاه های پررفت و آمد مرزی است.

همچنین رحیم الله ساجد سخنگوی والی نیمروز نیز گفت بسته بودن مرز نیمروز (میلک) حقیقت ندارد.

گذرگاه مرزی میلَک از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند ایران، در فاصله ۲۶۱ کیلومتری شمال زاهدان و در نزدیکی شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار دارد.

گفتنی است اخباری مبنی بر مسدود شدن این دو گذرگاه مرزی در رسانه ها منتشر شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پیرمرد هتاک ورزشگاه آزادی بازداشت شد!
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است