Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:03:13 GMT

واکنش رئال مادرید به خداحافظی کاسیاس از فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۲۹۵۷

واکنش رئال مادرید به خداحافظی کاسیاس از فوتبال

باشگاه رئال مادرید بعد از خداحافظی رسمی ایکر کاسیاس از دنیای فوتبال بیانیه ای رسمی را منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال پیش بود که خبر تلخ و ناگوار حمله قلبی ایکر کاسیاس بعد از تمرینات پورتو و بستری شدن وی در بیمارستانی در پرتغال منتشر شد و نگرانی هواداران او را برانگیخت. اسطوره فوتبال اسپانیا البته چندی بعد اعلام کرد که خیلی زود به زمین مسابقه برمی‌گردد اما این اتفاق هرگز رخ نداد و پس از آن هیچ گاه شاهد دوباره کاسیاس در مستطیل سبز نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگرچه طی ماه‌های گذشته صحبت‌های زیادی در رابطه با علاقه ایکر کاسیاس برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا به گوش رسید اما با این وجود او هیچگاه در این مدت به شکل رسمی از فوتبال خداحافظی نکرد؛ اتفاقی که نهایتا ساعتی پیش رخ داد و این اسطوره فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید در آستانه 39 سالگی کفش های خود را آویخت.

 

 

 

 

بسیاری معتقد هستند که کاسیاس به زودی در یک پست مدیریتی به باشگاه رئال مادرید بازخواهد گشت. باشگاهی که حالا بعد از قطعی شدن خداحافظی کاسیاس از فوتبال بیانیه ای در این رابطه منتشر کرده که بخشی از آن را در اینجا می خوانید: " باشگاه رئال مادرید با توجه به خداحافظی ایکر کاسیاس از دنیای فوتبال تمام علاقه و احترام خود را به یکی از بزرگترین اساطیر باشگاه تقدیم می نماید. بهترین دروازه بان تمام تاریخ رئال مادرید هنگامی که تنها 9 ساله بود پا به این جا گذاشت و نزدیک به 25 سال از این پیراهن حفاظت کرد.

 

ما به یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ 118 باشگاه رئال مادرید علاقه مند هستیم و او نیز عاشق این باشگاه است. دروازه بانی که با تمام تلاش و کوشش خود چه در داخل و چه در خارج از زمین به رئال مادرید کمک کرد، امروز از دنیای فوتبال وداع کرد. ایکر کاسیاس متعلق به قلب رئال مادرید است و همیشه نیز آن جا خواهد ماند."

 

 

ایکر کاسیاس پورتو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایکر کاسیاس پورتو رئال مادرید باشگاه رئال مادرید ایکر کاسیاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها ۵ هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در ۴ بازی از ۵ دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این ۵ هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این ۵ بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

کد خبر 849147 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کامنت دیوید بکام زیر پست قهرمانی جود بلینگام: آفرین رفیق / عکس
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم