Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ابتدای هفته جاری بود که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای خبر از دستگیری «جمشید شارمهد» سرکرده گروه تروریستی تندر داد. این عملیات پیچیده با برنامه ریزی سربازان گمنام امام زمان(عج) با موفقیت انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان در این رابطه نوشته است: بدون شک بازداشت شارمهد یک عملیات بسیار پیچیده بوده که شاید دو سال طول کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیت‌هایی به این فرد نزدیک شدند و او را به ایران کشاندند. بعضی خبرهای درز کرده نشان می‌دهد او در داخل ایران، نشستی را برای برنامه ریزی عملیات خطرناک تروریستی برگزار کرده بود که شاید هدف آن مانورهای اخیر رسول اعظم (ص) بود. تجهیزات الکترونیکی بسیار پیشرفته‌ای در اختیار او قرار گرفته بود و قصد داشت عملیات خطرناکی را اجرا کند.

او همچنین پول‌های هنگفتی دریافت کرده بود. او زمانی که احساس خطر کرد، قصد فرار داشت که نزدیک مرزهای پاکستان بازداشت شد. بازداشت او در خاک ایران صورت گرفت. شارمهد برای عملیات بسیار گسترده برنامه ریزی می‌کرد. بعضی تحرکات او را ماهواره نور سپاه پاسداران، رهگیری کرد. این ماهواره به شناسایی محل‌های تردد شارمهد کمک کرد. او از حمایت گسترده موساد و سیا برخوردار بود. مقر او در طبقه ششم اف بی آی در آمریکا بود و هر فردی را که درباره احتمال بازداشت او سخن می‌گفت، به تمسخر می‌گرفت، زیرا تصور می‌کرد آمریکا و رژیم صهیونیستی به شدت از او حمایت می‌کنند.

در همین رابطه امیر موسوی، دیپلمات سابق ایرانی در مصاحبه با شبکه المیادین درباره بازداشت جمشید شارمهد گفت: بدون شک این اقدام یک موفقیت بزرگ است. نباید فراموش کنیم که بازداشت عبدالملک ریگی هم ۱۰ سال پیش صورت گرفت. او در حال پرواز از دبی به قرقیزستان بود که هواپیمای او را به زمین نشاندند و بازداشت شد. او قرار بود با فرمانده نظامیان آمریکایی در افغانستان دیدار کند تا به عملیات خونبار در استان سیستان و بلوچستان ایران ادامه دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جمشید شارمهد ماهواره سپاه وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مجموعه نمایشی- امنیتی «رخنه» اولین همکاری مشترک وزارت دفاع -سازمان حفاظت اطلاعات با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
این سریال برگرفته از خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در سازمان هوافضای وزارت دفاع و صنایع دفاعی و موشکی این وزارت خانه است.
این سریال در ۳۰ قسمت از تاریخ ۱۵ اردیبهشت از شبکه اول رسانه ملی پخش خواهد شد.

کد خبر 848906 برچسب‌ها ایران و اسرائیل موساد وزارت اطلاعات خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم