Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:50:39 GMT

۳۰۰۰ بسته معیشتی دهه ولایت در نوشهر توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۲۲۹

۳۰۰۰ بسته معیشتی دهه ولایت در نوشهر توزیع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین جناسمی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه در مرحله اول کمک مومنامه بیش از ۱۰ هزار بسته به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان بین سه هزار خانوار نیازمند توزیع شده است، افزود: مرحله دوم طرح کمک مومنامه در سه باز زمانی در شهرستان توزیع می‌شود.

وی افزود: در مرحله دوم کمک مومنانه ۷۲۱ بسته معیشتی توزیع شد و فردا نیز دو هزار بسته بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای اجرای مرحله دوم کمک مومنامه اظهار داشت: این طرح در سه بازه از جمله دهه ولایت، دهه اول محرم و ماه پایانی ماه صفر اجرا می‌شود.

سرهنگ جناسمی با اشاره به ساخت ۱۲ واحد مسکن نیازمندان در شهرستان اظهار داشت: این واحدها تا شهریورماه به نیازمندان تحویل داده می‌شود.

فرمانده سپاه نوشهر یادآورشد: همچنین ۱۰ پروژه محرومیت زدایی شامل احداث کانال آب در روستاهای مختلف در دست اجرا است.

وی درباره تولید ماسک نیز گفت: در مرحله دوم شش هزار و ۷۶۰ ماسک در ۱۰ کارگاه در شهرستان تولید شده است.

کد خبر 4991158

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران کمک مومنانه نوشهر ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند اقامه نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در دیدارهای جداگانه خود از اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرکنسول افغانستان در مشهد گفت: نشست کمیته مشترک اقتصادی استان خراسان رضوی با ولایت هرات افغانستان در آینده نزدیک به ریاست معاونان اقتصادی استانداری های مزبور با ساختاری متفاوت برگزار خواهد شد.   حسن نوری زاده افزود: این توافق حسب مذاکرات صورت گرفته و درخواست بخش خصوصی ۲ کشور در جریان ملاقات با اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرکنسول افغانستان در مشهد مطرح شد و مورد توافق طرفین قرار گرفت.   سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در این دیدارها بر ضرورت رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه همکاریهای دو کشور ایران و افغانستان بویژه ضرورت توجه به تکمیل و بهسازی زیرساختهای مرزی و گمرکی تاکید شد.   نوری زاده  ادامه داد: در این دیدارها آمادگی این استان برای حضور در عرصه های کشت فرا سرزمینی، انتقال انرژی، برگزاری دوره های آموزشی برای تربیت نیروهای ماهر و همکاریهای متقابل علمی در افغانستان بویژه هرات اعلام شد.   او گفت: در همین راستا مقرر شد در آینده نزدیک کمیته مشترک اقتصادی استان خراسان رضوی با ولایت هرات با ساختار عملیاتی تر و برنامه جامع کاربردی برای شروع اقدامات مهم و اساسی در حوزه های انتقال انرژی و آموزشهای فنی و حرفه ای، رفع موانع مرزی و همکاریهای مشترک برای ایجاد پارک علم و فناوری در هرات برگزار و موضوعات را پیگیری کند.   ضرورت افزایش روابط تجاری بین ایران و ترکمنستان   سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکمنستان نیز مشکلات روابط تجاری بین این دو منطقه را بررسی و بر افزایش روابط تجاری و رفع موانع موجود بین دو کشور تاکید کرد.   در این دیدار آخرین وضعیت روابط تجاری این دو کشور بررسی و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای افزایش مراودات فی مابین تاکید شد، همچنین مقرر گردید همکاری اتاق مشترک ایران و ترکمنستان با حوزه اقتصادی استانداری خراسان رضوی تقویت شود و برنامه‌ریزی ها به صورت مشترک انجام گیرد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران