Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@02:35:48 GMT

شمار قربانیان کرونا در عراق از مرز پنج هزار نفر گذشت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۲۴۸

شمار قربانیان کرونا در عراق از مرز پنج هزار نفر گذشت

وزارت بهداشت عراق اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۸۳ نفر در این کشور در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند و به این ترتیب شمار جان باختگان آن از مرز پنج هزار نفر فراتر رفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بنابر اعلام وزارت بهداشت عراق، در 24 ساعت گذشته 83 نفر در این کشور در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و دو هزار و 836 نفر نیز به شمار مبتلایان اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت عراق در یک گزارش پزشکی اعلام کرد، نتایج آزمایش‌ها و معاینات طبی امروز نشان داد که دو هزار و 836 نفر به کرونا مبتلا شد و 1992 نفر از مبتلایان نیز بهبود یافتند اما 83 نفر جان خود را از دست دادند و به این ترتیب  مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در عراق به یکصد و 34 هزار و 722 نفر رسید که از این تعداد 96 هزار و 103 نفر بهبود یافتند اما شمار مبتلایان بستری در بیمارستان به 33 هزار و 602 نفر رسید.

از زمان آغاز شیوع کرونا در عراق تا امروز سه شنبه پنج هزار و 17 نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

کرونا|بیش از 2400 مورد جدید ابتلا در عراقتعلیق پرواز‌های ترکیه به عراق تا ماه سپتامبرعراق| منع ورود زائران به کربلای معلی تا 13 محرمکرونا|زنگ خطر در عراق به صدا درآمد

انتهای پیام/

R36442/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ چاووش‌اوغلو: ایزدی‌ها از قتل‌عام داعش نجات یافته اما به چنگ پ.ک.ک افتادند ۲ جان بولتون: پیروزی مجدد ترامپ می‌تواند به خروج آمریکا از ناتو بیانجامد ۳ گزارش سازمان ملل: کره شمالی احتمالا به توانایی نصب تجهیزات هسته‌ای روی موشک دست یافته است ۴ وزیر خارجه بوسنی هرزگوین: قدردان حمایت‌های ایران هستیم ۵ اعلام تاریخ تولید واکسن کرونای ساخت موسسه "وکتور" روسیه ۶ پیروزی روسیه در مسابقه با آمریکا بر سر تولید سریع‌تر واکسن کرونا ۷ واکسن کرونا در روسیه فعلاً برای کودکان تجویز نمی‌شود ۸ مستند «خانه عنکبوت»؛ نفوذ اطلاعاتی جهاد اسلامی به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی اسرائیل مهمترین اخبار بین الملل آلمان لانه امن تروریست‌ها/ وزارت خارجه برلین را پاسخگو کند نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل ایران امضای قرارداد نفتی میان آمریکا و یک گروه کُرد در سوریه را محکوم کرد مصاحبه| دیپلمات سابق افغان: برگزاری لویه جرگه خلاف قانون اساسی افغانستان است مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است گزارش| بی بی سی و تداوم نقش تریبون برای ترور ایران امضای قرارداد نفتی میان آمریکا و یک گروه کُرد در سوریه را محکوم کرد ترامپ: نیروهای آمریکایی در افغانستان به ۴ هزار نفر کاهش می‌یابند نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد

زی‌سان: این مرد ۷۲ ساله ناشناس زمانی که در سال ۲۰۲۲ و پس از دریافت چندین واکسن کووید، به نوع اومیکرون (Omicron) ویروس کرونا مبتلا شد، دچار نقص ایمنی شدید بود.

به گزارش زی‌سان، از آن زمان، وی در مجموع ۶۱۳ روز تا زمان مرگش در اکتبر سال گذشته، به طور مداوم تستش به ویروس کرونا مثبت بود.
اگرچه موارد بسیار طولانی کووید-۱۹ در گذشته گزارش شده، اما این طولانی‌ترین موردی است که تاکنون وجود داشته است.

در طول ۲۰ ماه عفونت، پزشکان تمام تلاش خود را برای کمک به مرد مسن انجام دادند، اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد. بدن او حتی با کمک دارو‌های آنتی‌بادی نمی‌توانست پاسخ ایمنی کافی برای مبارزه با ویروس داشته باشد و سال گذشته به دلیل تشدید یک بیماری زمینه‌ای درگذشت.

بیماران مبتلا به “SARS-CoV-۲” معمولاً ویروس را ظرف چندروز یا چند هفته از بین می‌برند، اما در این حالت شدید، عفونت تقریباً دو سال ادامه داشت.

در طول دوره عفونت، پزشکان مکرراً از مرد نمونه‌برداری کردند تا مواد ژنتیکی ویروس کرونا را تجزیه و تحلیل کنند و دریافتند که نوع اصلی Omicron BA۱ در بدن او بیش از ۵۰ جهش داشته است؛ جهش‌هایی که می‌توانستند از سیستم ایمنی بدن انسان فرار کنند.

خوشبختانه، «هیچ انتقال مستندی» از این مرد به سایر اعضای جامعه وجود نداشت، اما این مورد بر خطرات طولانی‌مدت عفونت SARS-CoV-۲ تاکید دارد.

محققان نوشتند: «این مورد بر خطر عفونت‌های پایدار SARS-CoV-۲ در افراد دارای نقص ایمنی تاکید می‌کند، زیرا ممکن است انواع منحصر به فرد ویروس کووید به دلیل تکامل گسترده، درون میزبان ظاهر شود.»

tags # کرونا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • رأی الیوم:حاکمیت اردن استمرار جغرافیای راهبردی رژیم صهیونیستی است
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات