Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با وبگاه خبری آمریکایی «اکسیوس» که روز دوشنبه از شبکه شبکه «اِچ‌بی‌اُو» پخش شد، گفت آمار تلفات کروناویروس «همینِ است که هست».

ترامپ به «جاناتان سوان»، مجری اکسیوس گفت همه‌گیری «کووید-۱۹» به همان اندازه که می‌توانید آن را کنترل کنید در آمریکا تحت کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش فارس رئیس‌جمهور آمریکا گفت: آن‌ها می‌میرند، درسته. همینه که هست. اما این به آن معنا نیست که ما هر کاری که می‌توانیم انجام نمی‌دهیم. آن ( کرونا) به اندازه‌ای که شما می‌توانید کنترل کنید، تحت کنترل است. این یک طاعون وحشتناک است.

به گزارش وبگاه خبری «هیل»، این مصاحبه زمانی که سوان به ترامپ یادآوری کرد که وی نسبت آمار قربانیان را به موارد ابتلا در نظر می‌گیرد و نه جمعیت، به درگیری کلامی کشیده شد. سوان گفت: من درباره (آمار) تلفات به عنوان نسبتی از جمعیت صحبت می‌کنم. اینجاست که آمریکا خیلی (اوضاعش) بد است. بسیار بدتر از کره جنوبی، آلمان و غیره.

ترامپ در جواب گفت «نمی‌توانی این کار را بکنی» و اصرار کرد که باید به نسبت ابتلا حساب شود.

سوان با ذکر آمار ۳۰۰ قربانی کره جنوبی از جمعیت ۵۱ میلیونی این کشور گفت: قطعاً آمار مرتبطی است اگر بگوییم آمریکا X تعداد جمعیت دارد و X درصد از آن جمعیت جان باخته‌اند، در مقایسه با کره جنوبی.   

در ادامه سوان در جواب ترامپ که گفت تو چیزی نمی‌دانی، از وی پرسید: فکر می‌کنید آن‌ها در حال جعل آمار خود هستند؟ کره جنوبی؟

ترامپ پاسخ داد: در این مسئله وارد نمی‌شوم زیرا روابط بسیار خوبی با این کشور دارم. اما تو نمی‌دانی و آن‌ها خیزش‌هایی دارند.

ترامپ در این مصاحبه باز هم این ادعا را که تعداد بالای موارد ابتلا در آمریکا به دلیل تعداد زیاد آزمایش‌های تشخیصی است، تکرار کرد.

بنا بر اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، با ابتلای حدود ۴۷ هزار مورد جدید در آمریکا، مجموع مبتلایان به کرونا به مرز ۴.۷۱۳.۰۰۰ نفر و شمار فوتی‌ها با افزایش۵۵۷ نفری به ۱۵۵.۳۹۸ تن رسید. ایالت کالیفرنیا با ۵۲۲ هزار مورد ابتلا و ۹.۵۶۰ قربانی، به کانون کرونا در آمریکا تبدیل شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ جانز هاپکینز صراط کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از رؤسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضائی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن