Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از اعلام آمادگی این کمیسیون برای رفع موانع قانونی آسیب های اجتماعی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد. - اخبار سیاسی -

علی بابایی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه با حضور رییس سازمان بهزیستی، معاون اجتماعی ناجا، رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و معاون اجتماعی شهرداری آسیب‌های اجتماعی مختلف اعم از مشکل ازدواج جوانان، طلاق، اعتیاد، حاشیه‌نشینی، کودکان کار و زنان بد سرپرست مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در این جلسه بر ضرورت اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار اثرگذار در جهت کنترل این آسیب‌ها در سطح جامعه توسط دستگاه‌های مربوطه از سوی اعضای کمیسیون اجتماعی تاکید شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی، بیان داشت:در این جلسه مقرر شد هر کدام از دستگاه‌های حاضر در این جلسه ، آسیب‌های اجتماعی مطرح شده را بر اساس شرح وظایفی که دارند، اولویت‌بندی کرده و نتیجه را در قالب گزارش در این کمیسیون ارائه دهند، تا درصورتی که در مسیر مقابله با این آسیب‌ها نیاز به اصلاح قوانین یا رفع خلاء قانونی وجود دارد از آنها حمایت کند.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس نمایندگان مجلس کمیسیون اجتماعی بیشتر بخوانید... خبر خوش سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس به نهضتی ها توضیحات اسلامی درباره جزئیات جلسه کمیسیون عمران مجلس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... خبر خوش سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس به نهضتی ها توضیحات اسلامی درباره جزئیات جلسه کمیسیون عمران مجلس واژه های کاربردی مرتبط مجلس نمایندگان مجلس کمیسیون اجتماعی پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است/ حرکت در خط ولایت موجب پیروزی در سنگرهای مختلف شده است ۲ سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است ۳ سوءاستفاده بانک‌ها از عدم نظارت بانک مرکزی در پرداخت وام ازدواج ۴ وزارت خارجه سفیر آلمان را برای حمایت از گروه تروریستی تندر احضار کند ۵ قدردانی حجت الاسلام طائب از اقدام وزارت اطلاعات در دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر ۶ رضایی کوچی:عدم نظارت و رهاشدگی، بازار مسکن را متلاطم کرده است ۷ قالیباف: باید در ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی بدون نفت برسیم ۸ روحانی: القای ناکارآمدی دولت و تحریف توانایی‌ها محور اصلی جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران است مهمترین اخبار سیاسی سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است گفتگو با عباس عبدی: مسئولان دولتی از ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیرانتفاعی منع شوند/ تمام جامعه از نابرابری آموزشی ضربه شدید می‌خورد گزارش| بی بی سی و تداوم نقش تریبون برای ترور گفت‌و‌گو| ربیعی: افزایش حق مسکن کارگران مورد تایید کمیسیون اقتصادی دولت قرار گرفت مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است گزارش| بی بی سی و تداوم نقش تریبون برای ترور ایران امضای قرارداد نفتی میان آمریکا و یک گروه کُرد در سوریه را محکوم کرد ترامپ: نیروهای آمریکایی در افغانستان به ۴ هزار نفر کاهش می‌یابند نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس نمایندگان مجلس کمیسیون اجتماعی مجلس نمایندگان مجلس کمیسیون اجتماعی آسیب های اجتماعی کمیسیون اجتماعی سخنگوی کمیسیون آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ از اتمام بررسی بخش دوم لایحه بودجه در جلسه اول این کمیسیون خبر داد و گفت: گزارش کمیسیون تلفیق هفته آینده در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد. 

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز آخرین جلسه کمیسیون تلفیق برای جمع‌بندی درباره بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول تشکیل شد.

وی توضیح داد: کمیسیون تلفیق در آخرین جلسه خود تصمیم به تشکیل کمیته‌های تخصصی گرفت، کمیته‌های تخصصی در جلساتی بخش‌های مرتبط با لایحه بودجه را مورد بررسی قرار داده و به هیات رئیسه تلفیق ارائه کردند. امروز گزارش جمع‌بندی در کمیسیون و با حضور نماینده دولت بررسی و تصویب شد.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ بیان کرد: گزارش کمیسیون تلفیق برای ثبت پیشنهادات نمایندگان بارگذاری می‌شود لذا احتمالا یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

حاجی‌دلیگانی در پایان اظهار کرد: کمیسیون تلفیق تغییرات اندکی در بخش دوم لایحه بودجه اعمال کرده و تغییرات محسوس نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده