Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@05:17:57 GMT

انتقال ستاره منچستر سیتی به السد منتفی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۳۹۶

انتقال ستاره منچستر سیتی به السد منتفی شد

به نظر می رسد که انتقال داوید سیلوا به لیگ ستارگان قطر و باشگاه السد منتفی شده است.

به گزارش "ورزش سه" بعد از پایان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری، داوید سیلوا پس از 10 سال منچستر سیتی را ترک خواهد کرد و گفته می شود که باشگاه لاتزیو محتمل ترین گزینه برای تیم آینده این ستاره اسپانیایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در چند هفته اخیر صحبت‌هایی در رابطه با علاقه سر مربی نام آشنای السد یعنی ژاوی به هم وطن خود مطرح شده بود و حتی گفته شد که تیم قطری پیشنهاد خود را به داوید سیلوا ارائه داده است اما حالا توتومرکاتو مدعی شده که السد دیگر هیچ علاقه ای به جذب اسطوره منچسترسیتی ندارد.

 

 

 

 

باشگاه قطری اخیراً با یک ستاره اسپانیایی دیگر یعنی سانتی کازورلا قرار داد امضا کرده بود و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث شده آنها از خرید داوید سیلوا دست بکشند.

 

حالا اما به نظر می‌رسد که لاتزیو مهمترین مشتری داوید سیلوا محسوب می‌شود و البته آن ها در راه جذب این هافبک اسپانیایی باید با تیم‌هایی نظیر والنسیا، رئال بتیس، سویا و اینتر میامی رقابت کنند.

السد ژاوی قطر منچستر سیتی دیوید سیلوا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: السد ژاوی قطر منچستر سیتی داوید سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر، کاپیتان منچسترسیتی، چند ماه پیش درگیر یک رسوایی شد و مشخص شد که به همسرش خیانت کرده است.

اگرچه او تا اواسط سال 2026 با منچسترسیتی قرارداد دارد، اما می‌تواند برای فرار از کانون توجه از لیگ برتر خارج شود و به خاورمیانه سفر کند.

این مدافع 33 ساله، به فکر انتقال به لیگ عربستان است که دستمزد بسیار خوبی دریافت می‌کند و همبازی سابقش در سیتی یعنی ریاض محرز هم در الاهلی حضور دارد.

کایل به آینده‌اش پس از لیگ برتر فکر می‌کند و به نظر او انتقال به عربستان سعودی می‌تواند برای او، آنی کلینز، همسر اولش، و همچنین فرزندانش عالی باشد.

یکی از نزدیکان این بازیکن به نشریه سان خبر داده که او با ریاض محرز در مورد باشگاه‌های عربستانی که و زندگی افرادی که به آنجا نقل مکان می‌کنند، صحبت کرده است. مشخص است که سبک زندگی در این کشور بسیار متفاوت است."

این منبع تایید کرده که تمایل او به مهاجرت به دلیل رسوایی اخیر است که زندگی حرفه‌ای او را تحت تاثیر قرار داده است. او از حضور در منچسترسیتی خوشحال است اما حواشی اخیر کاملا حواس او را پرت کرده و به فکر مقصد جدید است.

به گفته این منبع، گفتگوی او با محرز حقیقت را برای او مشخص کرده که زندگی در عربستان چطور است و آن‌ها چطور با فوتبال نگاه می‌کنند. او مایل است در مقطعی با فرزندانش به آنجا نقل مکان کند. در عربستان مطمئنا توجهی که در انگلیس به رسوایی واکر وجود دارد، نیست و همین موضوع او را وسوسه کرده تا به فکر بازی در این باشگاه باشد.

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • داوید سیلوا مهمان ویژه منچسترسیتی در تقابل با وولورهمپتون + عکس
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!