Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۲۳۰۰ بسته معیشتی بین خانواده کارگران استان مرکزی توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ محسن ربیعی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری شیفت ایثار اظهار داشت: در حالی که شیفت ایثار کارگری در سراسر کشور اجرا می‌شود، شیفت ایثار در یکی از کارخانجات شهرستان زرندیه با حضور کارگران و بسیجیان جهادگر برگزار و اجرا شد که در این طرح پنجاه جهادگر بسیجی و فعالان کارگری استان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اجرای طرح شیفت ایثار یک کار خلاقانه، بدیع و ابتکاری ویژه از سوی بسیج کارگری در کشور و استان مرکزی به شمار می‌رود که خوشبختانه در این مدت نتایج و دستاوردهای زیادی برای مجموعه‌های کاری، کارگری و کارخانجات به همراه داشته است.

ربیعی عنوان کرد: در استان مرکزی 85 گروه جهادی در قالب شیفت ایثار کارگری شناسایی و ساماندهی شده که براساس نیاز هر مجموعه اقدامات و خدمات مختلفی را به شکل رایگان ارائه می‌کنند.

شیفت ایثار در بسیج کارگری استان مرکزی راه‌‌اندازی شدحضور بسیجیان ‌برای مقابله با کرونا؛ بسیج کارگری برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی وارد میدان ‌شد‌10 هزار نفر جذب بسیج کارگری استان گیلان شدند

وی افزود: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و با توجه به ضرورت حمایت از اقشار آسیب پذیر و کارگران آسیب دیده از کرونا این طرح اجرا و همچین بیش از 2 هزار و 300 بسته معیشتی تهیه و در بین کارگران و خانواده آنها توزیع شد.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: از آغاز امسال تا به امروز جهادگران بسیجی و کارگران بیش از 400 ساعت در قالب شیفت خدمت در مراکز تولیدی، کارخانجات، واحدهای صنعتی استان به ارائه خدمت پرداخته که البته براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این اقدام مهم همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/711/ح

R7980/P/S6,73/CT11 بیشتر بخوانید... رئیس سازمان بسیج کارگری: پیروزی در جنگ اقتصادی نیازمند حمایت ویژه از کالای داخلی است رئیس سازمان بسیج کارگری:‌ زالوصفتان در برهم زدن چرخ صنعت خودشان را نشان دادند‌ بسیج کارگری ۴ واحد تولیدی گیلان را فعال می‌کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیس سازمان بسیج کارگری: پیروزی در جنگ اقتصادی نیازمند حمایت ویژه از کالای داخلی است رئیس سازمان بسیج کارگری:‌ زالوصفتان در برهم زدن چرخ صنعت خودشان را نشان دادند‌ بسیج کارگری ۴ واحد تولیدی گیلان را فعال می‌کند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۲ گزارش| غول گرانی بازار میوه و تره‌بار را بهم ریخت؛ آیا میوه‌جات داخلی هم با "دلار" خرید و فروش می‌شود؟ ۳ گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید ۴ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۵ گزارش ویدئویی| سایه شوم دلالان بر سر شالیکاران شمال / وقتی واردات بی‌رویه ‌تیشه به ریشه برنج ایرانی می‌زند‌ ۶ عزم جدی بنیاد مستضعفان ‌برای ‌محرومیت‌زدایی در هرمزگان / برای رفع محرومیت در جزیره لارک ‌خیمه زده‌ایم ۷ گزارش| مرگ مرجان‌های دریایی و ‌انواع آبزیان در خلیج فارس/ خسارت‌‌هایی که‌ آلودگی‌ نفتی به اکوسیستم منطقه وارد کرد ۸ قم دوباره قرمز کرونایی شد / گسترش ‌کووید ۱۹ در بین مردم / تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها‌ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| سایه شوم دلالان بر سر شالیکاران شمال / وقتی واردات بی‌رویه ‌تیشه به ریشه برنج ایرانی می‌زند‌ انهدام شبکه اخلالگر بازار ارز توسط وزارت اطلاعات/ تخلف یک میلیارد یورویی شبکه متخلف ارزی در خراسان‌رضوی آیت الله خاتمی: اجلاس خبرگان رهبری به تاریخ دیگری موکول شد‌ قم دوباره قرمز کرونایی شد / گسترش ‌کووید ۱۹ در بین مردم / تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها‌ مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است گزارش| بی بی سی و تداوم نقش تریبون برای ترور شناسایی و انهدام شبکه اخلال‌گر بازار ارز ایران امضای قرارداد نفتی میان آمریکا و یک گروه کُرد در سوریه را محکوم کرد ترامپ: نیروهای آمریکایی در افغانستان به ۴ هزار نفر کاهش می‌یابند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج کارگری استان مرکزی شیفت ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، حجت‌ الاسلام رازیانی در  مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا تحت عنوان پویش دست های مهربانی که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و فرماندار شهرستان سنندج و مدیر کل اموال تملیکی برگزار شد، اظهار داشت: تشکل های دینی رکن اصلی کمک به فقرا و نیازمندان هستند.

وی افزود: در پویش دست های مهربان تشکل های دینی در تمامی مراسمات و مباحثی که همیشه در طول سال به وجود می آید پیشقدم و مؤثر بودند؛ چه در مراسمات، مناسک و شعائر و چه در حوادث و وقایع طبیعی مانند زلزله که پیش می آید؛ الحمدلله همیشه این تشکل های دینی پیشقدم و فعال و تأثیرگذار در عرصه ها بوده اند.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: به همت و همیاری و کمک سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای آن رسالت اجتماعی و در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته های پوشاک برای خانواده های نیازمند و فقرا کرده اند.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح پویش دست های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده که این بسته ها بعضا کمی متفاوت هستند و ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر به ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته ها تعبیه شده است که توسط تشکل های دینی و با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی بین افراد نیازمند شناسایی و توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد