Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:05:13 GMT

پایان غرامت در تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۵۲۳

پایان غرامت در تهران

فیلمبرداری فیلم کوتاه داستانی «غرامت» به نویسندگی و کارگردانی تهمینه بهرام و تهیه‌کنندگی ارسلان امیری به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، این فیلم، محصول انجمن سینمای جوانان ایران است و داستان آن درباره‌ی زنی است که می‌خواهد شوهرش را از زندان آزاد کند

یوسف بختیاری، مهسا حجازی و امیرعباس نورزایی بازیگران «غرامت» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری این فیلم کوتاه به مدت چهار روز با فیلمبرداری سیاوش ابراهیم‌زاده و صدابرداری وحید رضویان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در تهران انجام شد.

مراحل فنی و تدوین فیلم توسط عماد خدابخش انجام می‌شود تا سومین تجربه فیلم‌سازی تهیمنه بهرام برای نمایش در جشنواره‌های داخلی، بین‌المللی و اکران گروه هنر و تجربه آماده شود.

عوامل غرامت عبارتند از:نویسنده و کارگردان: تهمینه بهرام،بازیگران: مهسا حجازی، یوسف بختیاری، امیرعباس نورزایی، زهرا بخت باز،مدیر فیلمبرداری: سیاوش ابراهیم زاده،دستیاران فیلمبردار: حسین بیگدلی، امیرحسین عسگری، مجتبی ستایش نیا،صدابردار: وحید رضویان،دستیاران صدا: محمدرضا بیرنگ، مرتضی سامانی،منشی صحنه: عاطفه هادی،گریم: نازنین امینی،برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: هاتف عسگری،تدوین: عماد خدابخش،مدیر تولید: حسین پورکیانی،مدیر تدارکات: مصطفی غزنوی،دستیار تدارکات: حجت روستایی،عکاس: آیسان بافه‌ای،مدیر روابط عمومی: محمد حیدری،مجری طرح: ایوارفیلم،تهیه کننده: ارسلان امیری،محصول: انجمن سینمای جوانان ایران.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، در پایان این دیدار اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کد خبر 6087785

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»