Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام نیوز، خبر ورزشی نوشت: در آستانه بازی با نساجی مازندران، مدیران باشگاه پرسپولیس اقدام عجیبی انجام داده و باعث دلخوری یحیی گل‌محمدی و کادر فنی این تیم شدند. باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه هفته گذشته با ارسال ایمیلی به گابریل کالدرون و برانکو ایوانکوویچ مربیان پیشین سرخپوشان از آن‌ها دعوت کرد تا مهمان ویژه جشن بزرگی که این باشگاه برای چهارمین قهرمانی پی در پی خود در لیگ برتر تدارک دیده است، باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامی که بدون مشورت با گل‌محمدی اتفاق افتاد و همین مسئله باعث شد او خیلی زود در صفحه اینستاگرامش به این قضیه واکنش نشان دهد. این در حالی بود که همه می‌دانستند دعوت باشگاه پرسپولیس نمایشی است و این دو مربی خارجی با توجه به بحران کرونا در سراسر دنیا قادر به حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس نیستند. برانکو و کالدرون از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کرده‌اند و حداقل در باطن دوست ندارند با مدیران کنونی پرسپولیس مواجه شوند اما...

 

به هر حال همین دلخوری زمینه‌ساز جلسه مدیر و سرمربی شد. شنیدیم یحیی گل‌محمدی با توپی پُر به دفتر باشگاه پرسپولیس رفته و در همان ابتدا نیز گفته: «من از شما توقع نداشتم که قهرمانی من با پرسپولیس را زیرسؤال ببرید. همین آقای کالدرون که دعوتش کردید به شهرخودرو، سپاهان و تراکتور تیم‌های بالای جدولی لیگ باخته بود و اگر می‌ماند حتم بدانید نمی‌توانست قهرمان شود ولی شما با این دعوت عملکرد من و همکارانم درپرسپولیس را زیرسؤال بردید و...» ظاهراً رسول‌پناه از گل‌محمدی دلجویی کرده تا ماجرا ختم به خیر شود. کالدرون نه تنها مقابل تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان و شهرخودرو باخته بود بلکه به نفت مسجدسلیمان هم در آزادی نتیجه را واگذار کرد.

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نیوز بازیکن یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز

یحیی گل محمدی - حمید مطهری این بار قرار است در تراکتور شکل بگیرد.

طرفداری | حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت در تراکتور فعالیت خود را شروع کرد.

باشگاه تراکتور درنظر دارد هرچه سریعتر مجوز یحیی گل محمدی برای فعالیت فوتبالی را بگیرد چرا که سرمربی سابق پرسپولیس، گزینه اصلی هدایت تیم تراکتور محسوب می شود.

با این حال تا برطرف شدن موانع، باشگاه تراکتور «حمید مطهری» را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرده چرا که حمید مطهری یکی از دستیاران قطعی یحیی گل محمدی در تیم تراکتور خواهد بود.

بنابراین تا زمانی که مشکل یحیی گل محمدی رفع شود، حمید مطهری سرمربی سرخ پوشان تبریزی است تا این تیم بدون سرمربی نماند. گفته می شود یحیی گل محمدی به زودی راهی تبریز می شود تا به محض حل شدن مشکلش، تمرینات تراکتور را خودش زیر نظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی