Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@15:23:10 GMT

رسانه باید صدای مردم باشد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۴۳۹۶

رسانه باید صدای مردم باشد

حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی گفت: یک رسانه حقیقی باید صدای مردم باشد.

به گزارش برنا از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری برنا قزوین به مناسبت روز خبرنگار، گفت: ما خوشحال هستیم از اینکه به مناسبت روز خبرنگار که سالروز شهادت شهید صارمی در سال 77 در افغانستان به دست صالبان است در خبرگزاری برنا حضور داشته باشیم و روزخبرنگار و هفته امامت و ولایت را تبریک عرض کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول افزود: در مضیقه بودن اصحاب رسانه طبیعی است و این جز لوازم آنهاست زیرا اگر بخواهند تریبون کسی باشند، رسانه آن فرد می شوند. اما یک رسانه حقیقی باید صدای  مردم باشد.

وی ادامه داد: مخصوصا اینکه در 40 سال دوم انقلاب، خبرگزاری برنا یک رسالت ویژه دارد و آن اجرای بیانیه بیانیه گام دوم انقلاب توسط جوانان است زیرا انتظار مقام معظم رهبری از جوانان ویژه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پایان از پوشش اخبار بسیج و سپاه توسط خبرگزاری برنا تشکر کرد و گفت: ما به عنوان سپاه در خدمت شما هستیم و برای شما آرزوی موفقیت داریم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روزخبرنگار خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از دانشجویان دانشکده فنی حرفه‌ای قزوین ظهر شنبه با برگزاری تجمعی از مردم مظلوم غزه حمایت کرده و نسل کشی بی رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع دانشجویان قزوینی حمایت خود را از دانشجویان ازادی خواه آمریکا اعلام کرده و برخورد خشن پلیس با اعتراض این دانشجویان را محکوم کردند.

گفتنی است در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیره سره آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

همچنین خبرها حاکی است در روزهای پیش رو دانشجویان دیگر دانشگاه‌های استان قزوین نیز تجمع اعتراضی برگزار خواهند کرد.

کد خبر 6090184

دیگر خبرها

  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین