Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر می گوید دیدار برابر ختافه ساده نیست.

آنتونیو کونته قبل از دیدار اینتر مقابل ختافه گفت شاگردانش در لیگ اروپا می خواهند با تمام توان خود کار کنند تا حسرتی نداشته باشند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اف سی اینتر نیوز، کونته در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

اهمیت لیگ اروپا برای من؟ اهمیتی ندارد که آیا لیگ اروپا برای من مهم است یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این رقابت ها برای همه ما و به ویژه برای اینتر اهمیت دارد. در مورد فرد صحبت نمی کنم بلکه ما برای صلاح اینتر زیر یک پرچم هستیم. باید تلاش کنیم و تمام توان خود را بگذاریم تا حسرتی به سراغمان نیاید. نمی دانیم اینکه همه توانمان را بگذاریم ما را به کجا می برد اما مهمترین موضوع این است که نمی خواهیم احساس پشیمانی داشته باشیم. 

فشار روی من؟ بیایید در مورد تیم و خودمان صحبت کنیم. نوع مناسبی از فشار را در بازی های آخر لیگ که به دنبال رسیدن به جایگاه دوم بودیم، تجربه کردیم. با وجود اینکه مشخص بود تیم دیگری قهرمان می شود، اما در سه بازی آخر برابر جنوا، ناپولی و آتالانتا که به دنبال حفظ جایگاه دوم بودیم، نشان دادیم پیشرفت های زیادی از این نظر داشته ایم و امیدوارم فردا قدم دیگری برداریم تا ادامه کارهایی باشد که تاکنون انجام داده ایم. 

رسیدن به بلوغ مدنظر پس از بازی های آخر در لیگ؟ تیم امتیازات لازم را جمع کرد هرچند معتقدم گاهی اوقات نمی توانید تمام آنچه را کاشته اید درو کنید. می توانستیم در پایان فصل امتیازات بیشتری داشته باشیم با این حال کسب 82 امتیاز و رسیدن به رتبه دوم نشان می دهد فصل خوبی داشته ایم و در همه جنبه ها پیشرفت کرده ایم. اکنون به لیگ اروپا رسیده ایم و آماده ایم و می دانیم برابر رقیب سرسختی قرار می گیریم. بازی فردا احتمالا یک مسابقه غیر زیبا خواهد بود اما تیم ما برای بازی کردن در چنین دیدارهایی به مرحله بلوغ رسیده است.

ختافه و قهرمانی در لیگ اروپا

این تیم را آنالیز و بررسی کرده ایم. ختافه در برابر رئال، بارسا و اتلتیکو، یک مسابقه چندان تماشایی را از خود نشان نداد و آن تیم ها برای کسب پیروزی در برابر ختافه متحمل سختی هایی شدند. آنها تیمی مقاوم و قوی هستند و ترجیح می دهند بازی با پاس های بلند را در دستور کار قرار دهند و در استفاده از توپ های دوم خوب عمل می کنند. آنها مهاجمانی دارند که برمی گردند تا به فاز تدافعی کمک کنند. می دانیم مسابقه سختی داریم. باید ثابت کنیم که سزاوار صعود به دور بعد هستیم. اگر بهتر باشیم به مرحله بعدی می رویم و گرنه حذف خواهیم شد.

  تاثیر قهرمانی در لیگ اروپا

مطمئنا پیروزی ها و موفقیت ها کمک می کنند تا به اعتماد به نفس برسید اما قهرمان شدن ساده نیست. اگر شما بتوانید در یک رقابت به قهرمانی برسید، نشان می دهد که به سطح بالایی رسیده اید. این رقابت ها یک فرصت مهم برای ماست. موفقیت ها به روند رشد کمک می کنند و باعث می شوند یک تیم به توانایی هایی که دارد بیشتر باور داشته باشد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کد خبر 6086856

دیگر خبرها

  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • یورو رکورد زد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود