Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بر اساس اطلاعات بین‌المللی در  دهه گذشته، ایران در دنیا بهترین عملکرد را در مین‌زدایی داشته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به ۲ موضوع بررسی شده در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، اظهار کرد: یکی از  موضوع ها امنیت اقتصادی و تامین کالاهای اساسی با حضور مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که در این جلسه مدرس خیابانی ضمن ارائه گزارشی از روند تامین کالاهای اساسی کشور، به تحلیل موضوع گرانی برخی کالاها پرداخت و تاکید کرد که رژیم ایالات متحده تمام تلاش خود را برای اخلال در تجارت ما می‌کند ولی ما با این چالش مقابله می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با تکیه بر تقویت تولید داخل در حال کاهش نیازهای وارداتی کشور هستیم. موضوع دیگر جلسه به گزارش کمیته دفاعی کمیسیون درباره نشستی با حضور مقامات مسئول در حوزه مین‌زدایی در روز دوشنبه اختصاص داشت.
 
وی با اشاره به گزارش ارائه شده توسط آقازاده دافساری، رئیس کمیته امنیت کمیسیون در خصوص مین‌زدایی در ۵ استان غربی کشور و چالش‌های موجود در این زمینه ، افزود: مین‌زدایی در ۵ استان غربی کشور نود درصد پیشرفت داشته است.

عمویی ادامه داد: در نشست روز دوشنبه کمیته امنیت، مقامات وزارت دفاع، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و وزارت کشور، گزارشی از فعالیت‌های خود در تکمیل روند مین زدایی از استان‌های خوزستان، ایلام، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی در سالهای ارائه کرده بودند. 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اطلاعات بین‌المللی در  دهه گذشته، ایران در دنیا بهترین عملکرد را در مین‌زدایی داشته است و علیرغم پیشرفت بالای ۹۰ درصد پاکسازی زمین‌های این استانهای غربی، همچنان ۵۳ هزار هکتار از زمین‌ها نیازمند تکمیل روند مین زدایی هستند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مین زدایی کمیسیون امنیت ملی مین زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «وحید جلال‌زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد. فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

دیگر خبرها

  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • جهش تولید در دیمزارها می‌تواند به امنیت غذایی کشور کمک ‌کند