Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاسمیرو امیدوار است که بازی پشت در های بسته مقابل منچسترسیتی به نفع رئال مادرید باشد.

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید همراه با این تیم روز جمعه مقابل منچسترسیتی قرار خواهد گرفت تا برای جبران شکست 2-1 بازی رفت تلاش کنند. به گزارش طرفداری، این بازیکن در مصاحبه با Esporte Interactivo گفت:

بدون هواداران بازی سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی بسیار خوب و البته سختی برای هر دو تیم خواهد بود، اما ما رئال مادرید هستیم و می دانیم که شانس صعود داریم. آنها هواداران خود را نخواهند داشت و این شاید کمی به نفع ما باشد؛ اما بازیکنان و مربی همان ها خواهند بود و همه ما از سطح سختی مسابقه مطلع هستیم چون آنها تیم فوق العاده ای هستند.

وضعیت گرت بیل در مادرید

او تلاش می کند. بیل می داند که بهترین روز های کارنامه اش را سپری نمی کند اما از حمایت ما، مربی و باشگاه برخوردار است. او برای ما خیلی مهم است و هر لحظه می تواند شگفتی ساز باشد و قبلاً این را نشان داده است. بیل بازیکن تعیین کننده ای است که سابقه گلزنی در چند فینال لیگ قهرمانان اروپا را دارد. باید صادق باشیم و بگوییم که در بهترین فرم خود نیست اما هر زمان که باشد، فوق العاده است و جزو سه بازیکن برتر دنیا قرار می گیرد. خیلی بیل را دوست دارم و به همین خاطر خیلی سعی می کنم تا جایی که می توانم از او مراقبت کنم.

بیشتر بخوانید:

تونی کروس: وضعیت بیل برای همه نامطلوب است

رافائل واران: ریزترین جزییات برنده بازی منچسترسیتی و رئال مادرید را تعیین خواهد کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل

مایورکا ۰-۱ رئال مادرید

رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا

رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید

 

منبع:طرفداری 

 

دیگر خبرها

  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا