Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@22:03:48 GMT

شیخ دیاباته برای استقلال چه قدر می ارزد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۵۸۴۹

شیخ دیاباته برای استقلال چه قدر می ارزد؟

به گزارش افکارنیوز،

شیخ دیاباته یکی از بهترین بازیکنان خارجی است که به ایران آمده و در لیگ نوزدهم برای استقلال خوش درخشیده است. او حالا در لیگ برتر با 12 گل زده در صدرجدول گلزنان قراردارد و برای آقای گلی تلاش می کند.

اخبار ورزشی- نکته مهم اما این است که در زمان عقد قرارداد دیاباته با استقلال او بندهایی در قراردادش گنجانده که حالا باشگاه را موظف می کند به ازای هر گل به او پاداش دلاری ویژه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که اکثر مهاجمان در تمام دنیا چنین بندهایی را برای گلزنی در قراردادشان می گذرند و این موضوع طبیعی است اما با توجه به قیمت ارز در ایران این مساله برای استقلال گران تمام می شود.

استقلالی ها پاداش گل های دیاباته تا پایان نیم فصل اول را پرداخت کرده اند اما در نیم فصل دوم با توجه به افزایش آمار گلزنی این مهاجم مالیایی هنوز پاداش گلها به او داده نشده است. از طرفی استقلالی ها باید این مبلغ را به مهاجم گلزن خود بپردازند.

این در حالی است که در قرارداد دیاباته آمده که اگر او عنوان اقای گلی را به دست آورد، مبلغ دیگری به عنوان پاداش دریافت کند که باشگاه باید در این صورت هم برای راضی کردن دیاباته گام بردارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال مهاجم استقلال دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت

مهدی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ظهار کرد: یکی از بانوان کاراته کا قمی در مسابقات قهرمانی دختران کشور موفق به کسب مدال طلا شد.

رییس هیات کاراته استان قم با اشاره به اینکه این مدال، اولین مدال طلای کشوری تاریخ کاراته استان قم در بخش دختران است افزود: سارا پاداش در کومیته وزن ۶۶+ کیلوگرم رده سنی جوانان دختران با شکست تمامی رقبای خود مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.

وی بیان کرد: پاداش این مدال را چهارشنبه ۵ اردیبهشت در مسابقات قهرمانی کشور دختران که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد کسب کرد.

بیرانوند گفت: سارا پاداش در دیدار فینال وزن خود، مائده شالی از استان قزوین را شکست داد و فاطمه عابدی از استان مازندران و مهلا صداقت از مازندران به صورت مشترک سوم شدند.

کد خبر 6089147

دیگر خبرها

  • تساوی اتحاد کلبا با گلزنی قایدی + فیلم
  • بیت‌ کوین کمیاب‌ترین دارایی دنیا شد
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه