Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:03:47 GMT

ترامپ: انفجار بیروت «حمله ای وحشتناک» بود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۵۹۰۵

ترامپ: انفجار بیروت «حمله ای وحشتناک» بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در واکنش به انفجار بیروت ضمن ابراز همدردی با مردم لبنان از این انفجار به عنوان یک «حمله» نام برد؛ اشاره ای که با اظهارات دولت لبنان مبنی بر اینکه این انفجار یک حادثه صنعتی است، در تناقض قرار می گیرد.

ترامپ روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید گفت که او «عمیق ترین مراتب همدردی آمریکا با مردم لبنان» را در اثر وقوع انفجار در بندر بیروت که دست کم ۷۳ کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته، ابراز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ با ادعای اینکه آمریکا آماده کمک به لبنان است، افزود که «برای تمام قربانیان این حادثه و خانواده های آنان دعا می کنیم».

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه مدعی شد که «ما دارای رابطه بسیار خوبی با مردم لبنان هستیم و برای کمک حاضر هستیم».

وی در ادامه گفت که «این [حادثه] مانند یک حمله وحشتناک است». وی در پاسخ به درخواست یک خبرنگار برای ارائه توضیح بیشتر گفت که «این [انفجار] یک جورایی یک بمب بود… من با برخی از بهترین ژنرالهای ارتش آمریکا دیدن کرده ام و به نظر می رسد که آنها نیز همین طور احساس می کنند… از نظر آنان که بهتر از من می دانند، این یک حمله بود».

این در حالی است که پیش از این، «حسان دیاب» نخست وزیر لبنان اعلام کرد که علت انفجار ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم است که بیش از شش سال بدون محافظت در یک انبار در بندر بیروت نگهداری می شد.

کد خبر 4991314

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا لبنان بیروت دونالد ترامپ حسان دیاب ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ویروس کرونا لبنان عربستان سعودی دونالد ترامپ ایران روسیه حزب الله لبنان فلسطین سوریه امارات متحده عربی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد (فیلم) لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز (فیلم) لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)

دیگر خبرها

  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • (ویدئو) لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز
  • انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)
  • لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز (فیلم)
  • ببینید | لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز