Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:43:21 GMT

جیپ Gladiator 6x6، هیولای آخرالزمانی جاده‌ ها

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۵۹۱۷

جیپ Gladiator 6x6، هیولای آخرالزمانی جاده‌ ها

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جلب توجه در خیابان‌های فلوریدای جنوبی کار آسانی نیست، اما جیپ Gladiator 6x6 از شرکت So Flo Jeeps باید بتواند این کار را با ظاهر بی‌نظیر و کمی ترسناک خود انجام دهد. اگر ظاهر این جیپ نتواند چنین کاری کند، مطمئنا صدای موتور ۶.۲ لیتری LS3 V8 توجه بسیاری از کسانی که اطراف این خودرو قرار دارند را جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت سازنده در ساخت این جیپ از طراحی گلادیاتور استفاده کرده، اما کمی اندازه طولی آن را افزایش داده است و با این کار توانسته اتاق بزرگ‌تری ایجاد کند که برای یک محور اضافی کافیست. پیشرانه اصلاح شده این اتومبیل شامل یک دیفرانسیل نه اینچی با قفل True Deterit است. این طراحی به راننده اجازه می‌دهد که در رانندگی به طور تمام وقت از شش چرخ اتومبیل استفاده کند.

گلادیاتور 6x6 به لطف لیفت ۵ اینچی انجام شده در طراحی آن، اکنون کمی بالاتر از مدل‌های دیگر قرار دارد. همچنین یک تثبیت‌کننده فرمان Falcon در این خودرو تعبیه شده است تا بتواند کنترل این هیولای سرکش را آسان‌تر کند.

ویژگی‌های بی‌نظیر موجود در خودروی Gladiator 6x6

شرکت سازنده در طراحی دوباره این خودرو از ویژگی‌های مکانیکی بی‌نظیری استفاده کرده که آن را به یک هیولا تبدیل می‌کند. نه تنها طراحی ظاهری این خودرو جذاب است بلکه درون آن نیز از قطعه‌های بسیار خوب در کنار یکدیگر استفاده شده است. این شرکت از قسمت جلویی خودرو با عنوان Grumper یاد می‌کند، زیرا بخش مشبک و سپر در یک قطعه واحد ترکیب شده‌اند.

در داخل این خودرو از چرم دست‌دوز استفاده شده است. همانطور که در تصاویر منتشر شده از گلادیاتور 6x6 مشاهده می‌کنید، هنوز هم می‌توانید در‌ها را جدا کرده و سقف را پایین بیاورید تا بتوانید تجربه سفر هنگامی که باد مستقیما به صورتتان برخورد می‌کند را داشته باشید. برای راحت‌تر شدن رفتن به داخل این خودرو، پایه‌های مخصوصی کمی پایین‌تر از در طراحی شده‌اند.

قیمت گلادیاتور 6x6 بنزینی ساخته شده توسط So Flo Jeeps از ۱۴۰ هزار دلار شروع می‌شود. از طرف دیگر، یک نوع با موتور دیزل نیز وجود دارد که قیمت آن از ۱۵۰ هزار دلار شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید

نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل ژنو ۲۰۲۱ نیز لغو شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موتور بنزینی خودروی جیپ هیولای جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم) راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)

دیگر خبرها

  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • صحنه‌ای وهمناک درانگلیس مدل فیلم‌های آخرالزمانی
  • وضعیت آخرالزمانی دانشگاه‌های آمریکا +عکس و فیلم
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس