Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه خانوادهای متوفیان حادثه "کلینیک سینا" می‌گفتند آنقدر که رسانه‌های بیگانه و معاند با آنها تماس گرفته‌اند یک نفر از داخل کشور با آنها تماس نداشته، جزئیات جدیدی درباره علت وقوع "حادثه کلینیک سینا" را تشریح کرد. - اخبار اجتماعی -

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر تهران اظهار کرد: نظر فنی درباره علت قطعی حادثه انفجار در کلینیک را باید آتش‌نشانی به‌عنوان مسئول حریق در شهرداری اعلام کند اما با توجه به جمع‌بندیهای صورت گرفته و بازدیدی که از محل حادثه داشتم، اتصالی و جرقه برق منجر به آغاز آتش‌سوزی و حادثه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البسه قابل اشتعال کنار کپسول‌ها قرار داشته و باعث شعله‌ور شدن سریع آتش شده است که با سرایت آتش به دو کپسول نیز آن انفجار مهیب رخ داد؛ متأسفانه پارکینگ ساختمان کلینیک به یک فضای سرپوشیده و محل نگهداری کپسولها تبدیل شده بود که این وضعیت حاکی از عدم رعایت استانداردها در تغییر کاربری و انبار کردن کپسولها بوده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه دستگاه‌های ناظر اعم از شهرداری، آتش‌نشانی، وزارت بهداشت، وزارت کار و وزارت راه باید در این زمینه پاسخگو باشند و در بررسیهای انجام شده از سوی قاضی پرونده، میزان قصور آنها مشخص خواهد شد اما در حال حاضر همه در حال فرافکنی هستند و مسئولیت حادثه را به گردن دیگری می‌اندازند!

به گفته شاکری، تنها مرجعی که کارش را در حوزه کاری خود درست انجام داده، سازمان آتش‌نشانی بوده است اما اینکه بعد از اخطار، هر کدام از نهادهای مربوطه باید چه اقدامی انجام می‌دادند باید مشخص شود.

وی با اشاره به دیدار با خانواده‌های متوفیان حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر تصریح کرد: خانوادهای متوفیان حادثه در جریان نشست مفصلی که در مجلس برگزار شد، گلایه‌های بسیاری از عدم رسیدگی و دلجویی از آنها داشتند و میگفتند آنقدر که رسانه‌های بیگانه و معاند با آنها تماس گرفته‌اند یک نفر از داخل کشور با آنها تماس نداشته است علاوه بر این، انتشار فیلمی از افراد فوت شده در فضای مجازی باعث جریحه‌دار شدن احساسات خانواده‌ها شده که به‌شدت خواستار برخورد با فرد خاطی بودند.

شاکری یادآور شد: در این حادثه، کادر درمانی فرصت خارج شدن از مهلکه را داشتند اما در کنار بیماران ماندند و همه آنها در طبقه چهارم فوت کردند، خانواده این افراد تقاضا داشتند آنها به عنوان "شهید خدمت" در نظر گرفته شوند که در این زمینه باید با کمیسیون بهداشت مجلس و مسئولان مربوطه رایزنی کنیم؛ زخمی که برخی از خانواده‌ها در این حادثه دیده‌اند اصلا قابل جبران نیست زیرا با سختیهای بسیار فرزندان خود را به این مقطع رساندند اما آنها را در این حادثه از دست دادند.

تأکید رئیس سازمان بازرسی بر قصور شهرداری تهران و وزارت بهداشت در حادثه انفجار کلینیک سینا11 متهم آتش‌سوزی کلینیک سینا با قید وثیقه آزاد شدند/حادثه امنیتی نبودچرا رأی کمیسیون ماده 100 برای ساختمان کلینیک سینا اجرا نشد؟!

انتهای پیام/

R1014144/Psaadati/S2,25,24/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران شهر تهران کمیسیون عمران بیشتر بخوانید... جزئیات جدید از علت آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر از زبان حدادی/ کم‌کاری شهرداری و وزارت بهداشت در حادثه محرز است تأکید رئیس سازمان بازرسی بر قصور شهرداری تهران و وزارت بهداشت در حادثه انفجار کلینیک سینا چرا رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ برای ساختمان کلینیک سینا اجرا نشد؟! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جزئیات جدید از علت آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر از زبان حدادی/ کم‌کاری شهرداری و وزارت بهداشت در حادثه محرز است تأکید رئیس سازمان بازرسی بر قصور شهرداری تهران و وزارت بهداشت در حادثه انفجار کلینیک سینا چرا رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ برای ساختمان کلینیک سینا اجرا نشد؟! واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران شهر تهران کمیسیون عمران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چند نکته درباره "کرونا" از نگاه طب سنتی ۲ فیلم و تصاویر از آتش‌سوزی گسترده در "شهرک صنعتی جاجرود" ۳ اشتری: دشمنان دنبال ایجاد ناامنی و بحران برای مردم هستند/ سالم‌سازی فضای مجازی اولویت نیروی انتظامی ۴ واکنش انستیتو پاستور به ادعای درمان کرونا با «نیش زنبور عسل» ۵ وزیر بهداشت: مراد از "طب اسلامی" طبی است که طبیبان مسلمان آن را دنبال می‌کردند ۶ فوت رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس مبارزه با موادمخدر بر اثر کرونا ۷ گفتگو با عباس عبدی: مسئولان دولتی از ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیرانتفاعی منع شوند/ تمام جامعه از نابرابری آموزشی ضربه شدید می‌خورد ۸ اعلام آمادگی وزیر بهداشت برای کمک به دولت و ملت لبنان مهمترین اخبار اجتماعی جامعه ایرانی مایل به "فرزندآوری" است اما این ۷ عامل مانع شده‌اند! حضور معاون آموزش و پرورش در آستانه روز خبرنگار در تسنیم آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته آغاز پویش ملی "مشق احسان"/ اهدای ۱۰۰۰۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر و ۱۵۰۰۰ تبلت به دانش‌آموزان مناطق محروم مهمترین اخبار تسنیم ۷۳ کشته و بیش از ۳۷۰۰ زخمی در انفجار مهیب بیروت/ اعلام حالت فوق العاده دو هفته‌ای در لبنان+فیلم و عکس پیام تسلیت ظریف به ملت لبنان/ ایران آماده ارائه کمک به هر طریق لازم است بررسی ایده‌ها در میزگرد تسنیم| دست مجلس برای مقابله با کاهش ارزش پول ملی باز است/ خطر نابرابری در جامعه جدی است گزارش| آن سوی تقابل آمریکا با فناوری چین؛ پایان قرن آمریکایی،‌ آغاز قرن آسیایی فرمانده مرزبانی ناجا: تیراندازی به‌سوی کوله‌بران کاملاً کذب است/ شایعات توطئه ضدانقلاب/ کوله‌بران مورد حمایت مرزبانی هستند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران کمیسیون عمران شهرداری تهران شهر تهران کمیسیون عمران حادثه انفجار کلینیک سینا وزارت بهداشت در حادثه کلینیک سینا اطهر ساختمان کلینیک کمیسیون عمران شهرداری تهران آنها تماس آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس گزارش داد که حادثه دریایی جدیدی در جنوب غرب عدن به وقوع پیوسته است.

در بیانیه سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس آمده است: گزارش‌هایی را درباره وقوع یک حادثه دریایی در فاصله ۱۵ مایل دریایی از جنوب غرب عدن دریافت کرده‌ایم.

این سازمان انگلیسی تصریح کرد که در حال انجام تحقیقات درباره این حادثه دریایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم