Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی اظهارداشت: در آزادراه قزوین- کرج و کرج- تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی افزود: همچنین در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت تردد روان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: محورهای هراز و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و محور چالوس، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین- رشت فاقد هر گونه مداخلات جوی هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی سایر محورهای مواصلاتی گفت: در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و گلستان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

رحمانی تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی نسبت به روز گذشته ۲.۹ درصد افزایش تردد داشته ایم و اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صبح انجام شده است.

کد خبر 4991396 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سرهنگ نادر رحمانی ترافیک وضعیت راهها رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی پیش بینی وضعیت هوا بنیاد شهید و امور ایثارگران ملک جماران سرهنگ نادر رحمانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی مواد مخدر وضعیت راهها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، امروز در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های استان، گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس دقایقی پیش ممنوع شد.

وی افزود: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

زندی‌فر ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج از سه ساعت دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

وی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی