Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت:کارکنان و مشتریان می توانند با ورود به نشانی www .tci .ir در بخش "ارتباط مستقیم با مدیرعامل" ، درخواست ها، انتقادات و مسائل خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی به آنها اقدام شود.

سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه بهبود شیوه های خدمت رسانی و برقراری ارتباط فراگیر با مشتریان از اهداف اصلی شرکت مخابرات ایران است ، گفت: تمام مشتریان و همکاران می توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tci .ir در بخش ارتباط مستقیم با مدیرعامل درخواست ها، انتقادات و مسائل خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی به آنها اقدام شود.

* لزوم ایجاد درگاه مستقیم ارتباط با مدیرعامل در راستای مشتری مداری و جلب رضایت مردم

وی افزود: اهمیت پاسخگویی و رسیدگی به امورمشتریان در راستای مشتری مداری و جلب رضایت آنان  و همچنین توجه مستقیم به امور کارکنان، لزوم ایجاد درگاه مستقیم ارتباط با مدیرعامل شرکت را ضروری ساخته است.

* رسیدگی به چندین هزار درخواست مردمی

صدری ادامه داد: تاکنون از طریق  درگاه ارتباط با مدیرعامل ، چندین هزار درخواست ثبت و به حوزه‌های مربوط در مناطق مخابراتی سراسر کشور و همچنین مدیران و معاونان، ارجاع و رسیدگی شده است.

* پاسخگویی ۲۴ ساعته شرکت مخابرات به نیاز مشتریان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: این شرکت برای پاسخگویی و پیگیری درخواست‌ها و نیاز مشترکان خود در سراسر کشور، درگاه‌های مختلفی تعریف کرده است که کارکنان در بخش های مربوط به صورت ۲۴ ساعته به این موارد رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مخابرات شرکت مخابرات ایران مدیرعامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند

جاویدپورسرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان  گفت: ۳۰ میز خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی و در مناطق مختلف طی سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا شد.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: ۹ هزار و ۷۰ درخواست با حضور شهروندان استان در ستادهای ارتباط مردمی با دولت در مناطق مختلف ثبت شد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین ثبت درخواست‌های مردمی در سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت(سامد) با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست بود، ابراز کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس تلفنی با سامانه سامد در زمینه دریافت تسهیلات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • شرط موفقت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل