Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@03:14:03 GMT

بیست و ششمین شماره نشریه هم‌شاگردی منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۳۳۱

بیست و ششمین شماره نشریه هم‌شاگردی منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیست و ششمین شماره نشریه سراسری تحلیلی_تبیینی هم‌شاگردی به همّت واحد روابط عمومی اتّحادیه جامعه اسلامی دانشجویان منتشر می‌شود.

اردشیر رستمی گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز ضمن اعلام این خبر گفت: بیست و ششمین نشریه هم‌شاگردی در طرحی جدید و شامل پنج فصل از جمله اقتصادی، حقوقی و سیاسی، رسانه و دانشگاه، فرهنگی و اجتماعی و نبض پاندمی به زودی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شماره بیست و ششم نشریه هم‌شاگردی علاوه بر ارتقای کیفی به لحاظ گرافیکی و محتوایی، از دیدگاه کمّی با افزایش محورها و تعداد صفحات، برای نخستین‌بار در قالب مجلّه مصوّر رنگی و در 44 صفحه A4 منتشر می‌شود.

عضو شورای سردبیری نشریه هم‌شاگردی درباره مهترین محورهای شماره بیست و ششم شماره نشریه هم‌شاگردی بیان کرد: موضوعاتی نظیر پزشکی، سیاسی و اجتماعی مربوط به همه‌گیری کرونا (در قالب فصل اختصاصی نبض پاندمی)، مسائل روز معطوف به سوت‌زنی و شفّافیّت و مجلس شورای اسلامی، ارزیابی و نقد جنبش دانشجویی، مشکلات صنفی دانشجویان و بخش‌های مناسبتی ویژه محورهای این شماره از نشریه هم‌شاگردی است.

وی ادامه داد: در شماه بیست و شش نشریه «هم‌شاگردی» گفت‌وگویی ویژه با سیدمحمّدرضا حسینی پژوهشگر بازارهای مالی و مدرّس دانشگاه، «مبانی و علل تحوّلات اخیر بازار سرمایه و تأثیرات آن بر شاخص‌های اقتصادی» به صورت تفصیلی قرار داده شده است.

رستمی با بیان اینکه نشریه هم‌شاگردی ضمن انتشار در فضای مجازی در دانشگاه‌های سراسر کشور نیز توزیع خواهد شد، گفت: تلاش واحد روابط عمومی اتّحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و شورای سردبیری نشریه هم‌شاگردی همواره بر ارتقا سطح توانمندی رسانه‌ای و مطبوعاتی اعضا از طریق برگزاری همایش‌های فنون رسانه، میدان دادن به اعضای علاقمند و صاحب قلم از دفاتر مستقر این اتّحادیه و نهایتاً تشویق و حمایت از نشریات برتر دفاتر دانشگاهی در قالب جشنواره نشریّات بوده است.

انتهای پیام/

300 / 320 اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نشریه هم شاگردی نبض پاندمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نشریه هم شاگردی نشریه هم شاگردی منتشر می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه تولیدات صنایع با عنوان «رویداد صدرا» از امروز (۱۸ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد آغاز به‌کار کرده و تا ۲۰ اردیبهشت‌ ادامه خواهد داشت.

با توجه به اهمیت ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه برای تبیین دستاورد‌ها به عموم مردم به‌خصوص جامعه دانشگاهی و تعامل میان دانشجویان با صنایع درراستای مشارکت در تولید و اشتغالزایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد اقدام به برپایی نمایشگاهی از دستاورد‌های تولیدی-صنعتی شهرستان بروجرد با نام نخستین رویداد ملی صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) کرده است.

در این نمایشگاه که با حضورمسلم مرادی فرمانداربروجرد افتتاح شد ۵۰ شرکت صنعتی، تولیدی و دانش‌بنیان در مجتمع امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد محصولات و تولید خود را به نمایش گذاشتند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

رویداد صدرا با هدف معرفی تولید صنایع بروجرد به دانشجویان و ارتباط بین تولیدکنندگان و دانشجویان زمینه ایجاد آموزش و اشتغال دانشجویان را فراهم خواهد ساخت، به همین منظور سامانه‌ای طراحی شده تا صنایعی که در نمایشگاه صدرا حضور دارند در سامانه ثبت‌نام کرده و اطلاعات تولیدات خود را بارگذاری کنند.

دانشجویان با ورود به سامانه می‌توانند شرکت‌های تولیدی و صنعتی مورد علاقه و مرتبط با رشته دانشگاهی خود را شناسایی و برای کسب مهارت و کارآموزی با عنوان طرح پویش به آن شرکت مراجعه می‌کنند.

نمایشگاه صدرا پل ارتباطی بین صنعت و دانشجو را برقرار و دانشجو می‌تواند شغل مورد علاقه و آینده خود را در دوران تحصیل آموزش ببیند.

سومین جلسه هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی معاونین هماهنگی و برنامه‌ریزی، خزانه‌داران، معاونین توسعه و مدیریت منابع استان‌ها و خزانه‌داران و معاونین توسعه و مدیریت منابع واحد‌های مستقل به‌خصوص دانشگاه‌ آزاد اسلامی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • در جنگ نابرابر رسانه‌ای قرار داریم/ دانشجویان نشریات دانشجویی، خط قرمزها را کنار بگذارند
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • ممنوعیت استفاده از واژه اسرائیل در رسانه‌های عراق