Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - در حالی که با شکست تیم چوکای تالش در هفته بیست و چهارم لیگ ۲ سرنوشت پاس برای صعود مستقیم به دست خودش افتاد، با تزریق ۴ میلیون تومان پول به باشگاه در ۳ هفته اخیر بخشی از قرارداد بازیکنان نیز پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، پس از مثبت شدن تست کرونای 10 بازیکن تیم پاس، بازی نماینده سبزپوش همدان مقابل مس شهربابک در هفته 24 گروه ب مسابقات لیگ 2 که قرار بود روز یکشنبه 12 مرداد در استادیوم امام علی سیرجان برگزار شود، لغو شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی تیم پاس و مس شهر بابک در حالی با تایید سازمان لیگ در هیاهو و اعتراض سایر تیم‌های لیگ 2 لغو شد که تا پیش از برگزاری مسابقات هفته بیست و چهارم تنها 3 بازی تا پایان مسابقات این گروه باقیمانده بود.

باخت چوکای تالش پاس را امیدوارتر کرد

با لغو بازی پاس، تیم چوکای تالش رقیب نماینده فوتبال همدان برای صعود مستقیم به لیگ برتر در مقابل رقیب خود تیم نفت و گاز گچساران تن به شکست داد، تا تیم پاس که صعود خود را به دیدار پلی‌آف لیگ 2 قطعی کرده بود، حالا بیش از پیش امیدوار باشد که با کسب امتیازات لازم، در 3 بازی پایانی به عنوان تیم نخست به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود کند.

پاس با برد در 3 بازی به صورت مستقیم صعود می‌کند

تا قبل از برگزاری هفته 24 اختلاف امتیاز  تیم پاس با تیم رده اولی چوکای چالش 4 امتیاز بود و نماینده همدان برای صعود مستقیم باید 3 بازی پایانی خود را مقابل مس شهربابک ( در سیرجان)، چوکای تالش (در همدان) و سردار بوکان ( در بوکان) با پیروزی پشت سر می‌گذاشت و منتظر لغزش تیم چوکا در 2 بازی دیگر خود می‌ماند؛ اما با لغو بازی پاس و شکست تیم چوکا، تیم پاس با یک بازی کمتر 4 امتیاز اختلاف با تیم صدرنشین چوکا دارد و اگر بازی عقب افتاده خود مقابل مس شهر بابک، و نیز دو بازی باقیمانده دیگر یعنی بازی در مقابل رقیبش چوکا و نیز سردار بوکان را ببرد، دیگر چشمش به بازی‌های حریف خود نیست و می‌تواند به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود کند.

توفیقی اجباری برای پاس همدان همزمان با فعالیتی غیرقانونی در باشگاهتیموری: دلیل بردها و گل نخوردن تراکتور از روی نیمکت شروع می‌شود/ بازی با پاس همدان آسان نیستسیاست دوپهلوی گزینه سرمربی‌گری پاس همدان


در واقع با این اتفاقات سرنوشت صعود پاس در دستان خودش است و بستگی به عملکرد بازیکنان و کادرفنی در 3 بازی پایانی دارد.

تزریق 400 میلیون تومان به تیم پاس

مدیرعامل باشگاه پاس در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در همدان، در رابطه با آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: پس از باخت تیم چوکای تالش در هفته بیست و چهارم رقابت‌ها بخت تیم پاس برای صعود مستقیم به لیگ برتر افزایش یافته و حالا همه چیز برای صعود مستقیم در دستان ما است.

امیرعظیمی افزود: از زمانی که مجددا به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم سعی کردم مشکلات تیم را مرتفع کنم تا تمرکز بازیکنان و کادرفنی صرفا به مسائل فنی باشد.

وی عنوان کرد: در 3 هفته گذشته 400 میلیون تومان به تیم تزریق شده است تا میزان دریافتی بازیکنان و کادرفنی نیم به 60 درصد برسد و پاداش 2 برد اخیر و هزینه تست کرونای بازیکنان پرداخت شود. ضمن آنکه توپ و لباس نو نیز برای تیم تهیه شده است.

مدیرعامل تیم پاس با اشاره به این که با درخواست مسئولان استان از جمله دکتر حاجی بابایی و مهندس صوفی مجددا مدیریت باشگاه را در دست گرفتم گفت: حضورم در باشگاه فقط به نیت کمک به تیم شهرم است و هیچگونه نفعی از این حضور نخواهم برد.

عظیمی با بیان این که همه تلاش خود را می‌کنم که بازیکنان و کادرفنی تیم در این 3 بازی کمترین دغدغه را داشته باشند گفت: در حال حاضر بیش از هر چیز دیگر به اتحاد و همدلی نیاز داریم و با ایجاد این اتحاد و همدلی مطمئنا با موفقیت این 3 بازی را پشت سر می‌گذاریم.

انتهای پیام/747/ی

R41405/P/S6,75/CT7 بیشتر بخوانید... جنگ قدرت در باشگاه پاس همدان در آستانه خرید امتیاز لیگ یک پاس همدان لیگ یکی می‌شود اعلام رأی کمیته تعیین وضعیت درباره پاس همدان و شهرداری بندرعباس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جنگ قدرت در باشگاه پاس همدان در آستانه خرید امتیاز لیگ یک پاس همدان لیگ یکی می‌شود اعلام رأی کمیته تعیین وضعیت درباره پاس همدان و شهرداری بندرعباس پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۲ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۳ فرمانده مرزبانی ناجا: تیراندازی به‌سوی کوله‌بران کاملاً کذب است/ شایعات توطئه ضدانقلاب/ کوله‌بران مورد حمایت مرزبانی هستند ۴ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۵ اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد ۶ شهر خودرو برای آسیایی شدن محکوم به پیروزی برابر استقلال است ۷ گزارش| کرونا پیر و جوان نمی‌شناسد/ جوانان زمان طلائی درمان را از دست ندهند ۸ مجتمع گردشگری "خلیل باغبان" هفته دولت در ارومیه افتتاح می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود جزئیات ‌انفجار شئ صوتی در زاهدان / ۴ مامور ناجا مجروح شدند حکم قصاص قاتل پاسدار شهید سجاد شاه‌سنایی ‌اجرا شد‌ ورود کمیسیون اقتصادی مجلس به آشفتگی بازار ارز / تذکر به بانک مرکزی برای نظارت بر شرکت‌های اقماری بانک‌های دولتی مهمترین اخبار تسنیم گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود قرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/ قرارداد تهران ــ پکن به مجلس می‌آید "علاج تحریم"|فولادگر: مشکل اقتصاد ایران این است که همیشه منتظر بوده، دیروز منتظر برجام و پسابرجام و امروز منتظر انتخابات آمریکا تناقض در آمارهای دادستانی تهران و بانک مرکزی/ چه‌مقدار ارز صادراتی به کشور بازگشته است؟ دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای صعود مستقیم بازیکنان و کادرفنی مستقیم به لیگ چوکای تالش پاس همدان تیم چوکا تیم پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!

پرسپولیس از مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان و استقلال فقط ۳ امتیاز کسب کرد.

به گزارش فارس، پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت