Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:41:24 GMT

شهردار قزوین به وعده‌های خود عمل کند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۸۱۲۱

شهردار قزوین به وعده‌های خود عمل کند

ایسنا/قزوین نائب رئیس شورای شهر قزوین گفت: شهردار قزوین باید در میان گود قرار بگیرد و به وعده‌هایی که به مردم و اعضای شورای شهر داده است عمل کند، در حال حاضر شهردار برنامه‌های خود را فراموش کرده و به دنبال کارهای عوام‌فریبانه است.

مهدی عبدالرزاقی در صحن علنی شورای شهر قزوین که شب گذشته ۱۴ مرداد برگزار شد با اشاره به اقدامات شهردار قزوین گفت: شهردار قزوین هنگامی‌که به‌عنوان یکی از نامزدهای تصدی پست شهردار برنامه‌های خود را در صحن شورا بیان کرد اولویت اصلی خود را پرداخت بدهی‌های شهرداری قزوین دانست، درحالی‌که هم‌اکنون پس از گذشت حدود هفت ماه از شهردار شدن وی، بدهی‌های شهرداری قزوین مانند گذشته باقی‌مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهردار قزوین باید در خصوص وضعیت فعلی بدهی‌های شهرداری توضیح دهد، هم‌اکنون سهام بانک شهر حدود هزار میلیارد تومان ارزش دارد، همچنین سه پروژه نیمه‌کاره شهرداری باارزش حدودی ۷۰۰ میلیارد تومان داریم که این‌ها نشان می‌دهد وضعیت نسبتاً خوبی داریم اما سؤال اینجاست که چرا شهردار برای بدهی‌های شهرداری اقدامی نمی‌کند؟

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: از ابتدای شروع فعالیت شورای پنجم، شهرداری ۲۵۰ میلیارد تومان به بانک شهر بدهکار بود، مدیران مختلفی در صحن شورا آمدند و وعده دادند که بدهکاری شهرداری را صفر می‌کنند، هم‌اکنون که به پایان شورای پنجم نزدیک می‌شویم هیچ اتفاقی نیفتاده است، از شهردار قزوین می‌خواهیم که به وعده‌های خود عمل کند.

وی تأکید کرد: پروژه‌های عمرانی انجام‌شده ظاهر خوبی دارند اما روند روبه‌جلو پروژه‌های عمرانی واقعاً ضعیف است و به‌کندی پیش می‌رود، برای مثال جاده اسماعیل‌آباد یک پروژه جزئی و کوچک است که چندین ماه به همان شکل مانده است.

در زمان شهردار فعلی اقدامی جهت حفظ باغستان صورت نگرفته است

عبدالرزاقی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های شهردار قزوین که به‌عنوان اولویت معرفی‌شده حفظ باغستان بود اما تاکنون هیچ اقدامی در این حوزه صورت نگرفته و برنامه و طرحی ارائه نشده است، اگر برنامه‌ای صورت گرفته آن را ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه‌های خانه فرهنگ اغلب نیمه‌کاره رهاشده است، زمانی که ما وارد شورای پنجم شدیم خانه فرهنگ چوبیندر گودبرداری شده بود هم اکنون بعد از گذشت چند سال این پروژه تمام نشده است، این پروژه کوچک مقیاس به‌اندازه یک ساختمان چهار طبقه در شهر قزوین زمان به خود اختصاص داده و این روند بسیار کند است.

این عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: شهردار قزوین باید بداند که اگر در اتاق خود بنشیند و فیلمی تهیه کند طی آن درصدد حل مشکلات مردم باشد صرفاً کاری عوام‌فریبانه انجام داده است برای حل مشکلات مردم باید از اتاق خود خارج شود و به پروژه‌های عمرانی شهر و بدهی‌های شهرداری توجه کند، مردم کار و عمل می‌خواهند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت فضای سبز شهر قزوین مطلوب نیست، اظهار کرد: در محله امامزاده حسین (ع) فضای سبز مناسبی وجود ندارد، در این محل خانه‌ها را که ویران و محله را به مخروبه تبدیل کردیم حداقل باید فضای سبز مناسب داشته باشیم، مردم چه گناهی کردند که باید این سختی‌ها را تحمل کنند.

عبدالرزاقی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه سالن‌های ورزشی ما شاهد برنامه خاصی نبودیم، فونداسیون سالن ورزشی اندیشه ریخته شده اما کار بیشتری انجام‌نشده و اسکلت آن کار نشده است.

وی بیان کرد: ساماندهی محله امامزاده حسین (ع) و محله بلاغی نیز از دیگر وعده‌های شهردار قزوین بود که عملی نشده است، شهردار قزوین برای ساماندهی محله و پیگیری پروژه‌ها باید ارتباطاتی با مسئولان استانی برقرار و کارهای اجرایی انجام دهد، با نشستن در یک اتاق نمی‌شود پروژه‌ها را اجرایی کرد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: وضعیت ترافیکی شهر قزوین اصلاً خوب نیست، از چهارراه نادری تا میدان آزادی مردم به‌سختی تردد می‌کنند گره ترافیکی در خیابان و برخی دیگر از خیابان‌های قزوین باید حل شود این میزان ترافیک در شهر ۴۰۰ هزار نفری قزوین درست نیست اگر پروژه اجرا شود وضعیت بهتر و مطلوب‌تر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهردار باید در میان گود قرار بگیرد و به وعده‌هایی که به مردم و اعضای شورای شهر داده است عمل کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي شهر شهردار قزوین بدهی های شهرداری شهردار قزوین شهر قزوین شورای شهر پروژه ها هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه امیردریادار عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تیزپاز معاون برنامه‌ریزی شهردار، موضوعات فرهنگی و ورزشی باغ‌موزه دفاع مقدس مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در روند این جلسه همچنین در مورد تجهیز محتوایی و محوطه‌سازی موزه دفاع مقدس هم بحث و تبادل نظر شد.

با توجه به وجود آرامگاه شهدای گمنام در این باغ موزه، اجرای پاره‌ای از فعالیت‌های عمرانی تکمیلی باغ موزه دفاع مقدس هم از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین شهردار تبریز در برنامه‌ای دیگر با همراهی شهردار منطقه ۲ از مراحل پایانی پروژه پردیس و رسانه رجایی شهر بازدید کرد.

بر اساس توضیحات شهردار منطقه ۲، این پروژه فرهنگی با تجهیز امکانات داخلی و محوطه سازی اطراف آن آماده افتتاح شده است.

در روند این بازدید شهردار تبریز به سرعت بخشی هرچه بیشتر احداث این پروژه فرهنگی تاکید کرد.

پردیس فرهنگ و رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه هر طبقه در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شده و به همراه یک پارک بزرگ به عنوان یک مجموعه فرهنگی کم نظیر مورد استفاده اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6090266

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری