Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود جهانسیر در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه پروژه مسکن مهر معلولان شاهرود شامل یک مجموعه ۷۲ واحدی و ۷۰ واحدی درمجموع ۱۴۲ واحدی است، ابراز داشت: شروع این پروژه از سال ۸۸ کلید خورد که در ادامه روند دو پیمانکار برای ساخت این مجموعه تعیین شد اما با توجه به اینکه مبلغ موردقبول پیمانکاران وقت نبود دو سال پروژه درگیر همین مسئله بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه پروژه مسکن مهر معلولان بهزیستی به افزایش قیمت خورد و پیمانکاران وقت به تعهد خود عمل نکردند، افزود: درنهایت اداره راه و شهرسازی از دو سال قبل این پیمانکاران را خلع‌ید کرد و هم‌اکنون نیز پروژه‌ها در قالب امانی در حال انجام است.

پیگیری برای افزایش تسهیلات

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه طی این سال‌ها بسیاری از بلوک‌ها آماده و تحویل متقاضیان شده است، ابراز داشت: مجموعاً ۳۸ واحد دیگر مسکن مهر باقی‌مانده که مشمول افزایش قیمت شده و این موضوع سهم آورده متقاضی را افزایش داده است.

جهانسیر ضمن بیان اینکه مکاتبات لازم به‌منظور افزایش کمک بلاعوض سازمان در حال انجام است، تصریح کرد: پیش‌بینی شد تا کمک‌های دیگری علاوه بر آن نیز صورت گیرد تا با افزایش سقف اعتبارات بتوانیم ضمن کمک بیشتر به مددجویان سهم آورده متقاضی نیز کاهش و مشکل آن‌ها رفع شود.

وی ضمن بیان اینکه سقف پرداخت تسهیلات حداقل پنج و حداکثر ۱۰ میلیون تومان است، افزود: با توجه به اینکه این مددجویان به لحاظ سهم آورده متقاضی دچار مشکل هستند لذا در حال پیگیری برای افزایش سقف اعتبارات هستیم.

رعایت مناسب سازی در مسکن مهر معلولان

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه پروژه هم‌اکنون در مرحله نازک‌کاری قرار دارد، ابراز داشت: درواقع اداره راه و شهرسازی شرق استان سمنان نیز هم‌اکنون در حال ادامه روند این پروژه است که امیدواریم به‌زودی این پروژه پایان یابد.

جهانسیر بابیان اینکه الزام واحدها به نصب آسانسور نیز هزینه تکمیل و ساخت ساختمان را افزایش داده و باعث شد تحویل به دراز بکشد، تصریح کرد: در اجرای این پروژه تلاش شد تا مناسب‌سازی نیز صورت گیرد این واحدها دارای آسانسور هستند و در جانمایی معلولان ویلچری در طبقات همکف قرار داده شدند تا مشکلی به لحاظ تردد نداشته باشند.

وی افزود: طی هفته بهزیستی امسال نیز یک واحد مسکونی دو معلولیتی روستایی تحویل متقاضی شده است، افزود: این ساختمان با هزینه ۲۰۰ میلیون تومانی ساخته شد که ۳۶ میلیون تومان آن با همکاری و اعتبارات دولتی تأمین‌شده است باید گفت در احداث واحدهای مسکونی معلولان علاوه بر پرداخت کمک‌های بلاعوض به مددجویان تمامی هزینه‌های انشعاب آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی منازل آن‌ها به‌صورت رایگان صادر می‌شود.

کد خبر 4990903

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی استان سمنان شاهرود مسکن معلولان و مددجویان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بارش باران کمک مومنانه مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان در جلسه بررسی مشکلات پروژه های نهضت ملی مسکن شرق زنجان با بیان اینکه هر هفته جلسه با هدف تسریع در تحویل واحد های مسکونی و تامین زیر ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار می شود، گفت: تامین زیر ساختها در واحدهای مسکونی قابل تحویل از تاکیدات استاندار بوده و در اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان است.

وی بر لزوم تامین سریع تامین انشعابات توسط شرکتهای خدمات رسان در پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و بیان داشت: تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با تامین زیر ساختها شتاب می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با تاکید بر اینکه باید در سریع ترین زمان ممکن زیر ساخت‌ها برای پروژه های قابل تحویل تامین شود، گفت: از مدیران شرکتهای خدمات رسات رسان انتظار می رود نسبت به اجرای این طرح ملی که بسیار عظیم است همراهی لازم را با اداره کل راه و شهرسازی استان داشته باشند تا خیلی زود شاهد خانه دار شدن متقاضیان باشیم.

در ادامه کارگزار پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان، بر لزوم همکاری مطلوب و جدی متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به واریز آورده خود در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: از متقاضیان درخواست می شود به منظور شتاب گرفتن پروژه ها، در واریز آورده ها همراهی لازم را داشته باشند.

قاسم محمودی تاکید کرد: اجرای سریع پروژه های نهضت ملی مسکن منوط به واریز به موقع آورده ها توسط متقاضیان است.

کد خبر 6100449

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد
  • افزایش ظرفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن دزفول
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی