Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@12:26:57 GMT

پنج خبرنگار اصفهانی به کرونا مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۸۳۵۵

پنج خبرنگار اصفهانی به کرونا مبتلا شدند

رئیس خانه مطبوعات اصفهان گفت: در مطبوعات اصفهان پنج نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه هر پنج نفر این بیماری را پشت سر گذاشتند.

امیراحمد زندآور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه، اظهار کرد: هر ساله از جهت کارکرد و نحوه فعالیت در عرصه مطبوعات مشکلات مختلفی وجود دارد، اما امسال سال بسیار سخت و عجیبی را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع ویروس کرونا از جمله مواردی است که حضور خبرنگار در عرصه اطلاع رسانی را سخت‌تر کرد. اصحاب رسانه از سال‌های کذشته دچار مشکلات اقتصادی بودند و امسال با بحران کرونا این مشکل دوچندان شد. 

وی با بیان اینکه "خبرنگار با کمترین درآمدها و هزینه‌ها امورات شخصی خود را پیش می‌برند"، افزود: دغدغه‌های خبرنگاران در عرصه مطبوعات زیاد است و یکی از آن‌ها حضور خبرنگار در همه مجامع برای رصد و اطلاع رسانی عملکرد دولت مردان، نهادهای اجرایی و انقلابی است. همین الزام به حضور خبرنگاران در عرصه‌های مختلف این قشر را در معرض آسیب ویروس کرونا قرار داده است.

رئیس خانه مطبوعات اصفهان تصریح کرد: از مسئولین محترم خواهشمندیم با توجه به حضور اجباری خبرنگاران همکاری بیشتری در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا با خبرنگاران و مطبوعات داشته باشند تا آن‌ها با دلگرمی بیشتری بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

زندآور ادامه داد: از اینکه امسال نمی‌توانیم به صورت همایشی و جمعی از خبرنگاران تقدیر کنیم متأسفم و امیدواریم بتوانیم به صورت مجازی از زحمات خبرنگاران تقدیر و تشکر کنیم. از مقامات استانی که مرتبط به عرصه مطبوعات‌اند دعوت می‌شود تا به این مناسبت در هفته آینده طی برنامه‌های تعریف شده برنامه‌ای شایسته برای خبرنگاران داشته باشند.

پنج خبرنگار اصفهانی به ویروس کرونا مبتلا شدند

وی درباره اینکه چه تعداد از خبرنگاران اصفهانی به ویروس کرونا مبتلا شدند، توضیح داد: در مطبوعات اصفهان پنج نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه هر پنج نفر این بیماری را پشت سر گذاشتند. خبرنگاری کار پر مشغله و پر دغدغه‌ای است که به علت حضور در جلسات مختلف در خطر بیشتری نسبت به سایر مشاغل قرار می‌گیرند.

رئیس خانه مطبوعات اصفهان تصریح کرد: از عدم حمایت سازمان‌ها و ادارات گله‌مندیم و همان طور که اصحاب رسانه خدمات ویژه‌ای به سازمان‌ها و ادارات دادند. ادارات و مدیران نیز باید قدرشناسی می‌کردند و در این شرایط بحرانی قدر خبرنگاران و اصحاب رسانه را می‌دانستند. با توجه به اینکه خبرنگاران جان و قلم خود را در اختیار سازمان‌ها گذاشتند انتظار حمایت و رسیدگی بود که هیچ اتفاقی رخ نداد. امیدواریم مسئولان این قشر جامعه که در مسائل معیشتی و اقتصادی آسیب پذیر هستند و هیچ منبعی برای مسائل درآمدی ندارند را ببینند.

کد خبر 437272

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روز خبرنگار خبرنگاران خبرنگار اصحاب رسانه استان اصفهان ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا مطبوعات خانه مطبوعات اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ویروس کرونا مبتلا شدند مطبوعات اصفهان اصحاب رسانه پنج نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۶ اردیبهشت
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۴ اردیبهشت
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم