Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام احسان خاکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با دستور ستاد استانی مبارزه با کرونا، تصویب رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان دزفول و پیگیری‌های مجدانه امام جمعه دزفول، مجوز برگزاری نماز جماعت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان صادر شد.

وی افزود: هیئت امنای مساجد برای دریافت دستورالعمل‌های بهداشتی و هماهنگی‌های لازم از ساعت ٩ تا ١١ صبح به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول بر لزوم رعایت فراهم کردن محیطی مناسب برای اقامه نماز، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اخذ مجوز از اداره تبلیغات اسلامی تاکید کرد و گفت: دزفول شرایط لازم برای بازگشایی مساجد و اقامه نماز جماعت را دارد.

حجت‌الاسلام خاکی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط هیئت امنای مساجد و نمازگزاران اشاره کرد و افزود: تعطیلی آبدارخانه، سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه، ضدعفونی هر وعده توسط هیئت امنا و جلوگیری از ورود نمازگزارانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند از وظایف متصدیان مساجد است.

وی، فاصله‌گذاری مناسب در بین صفوف نماز، اقامه نماز جماعت و بدون قرائت تعقیبات و حذف مهر و آوردن سجاده از منازل را از مسائل بهداشتی در امر نماز جماعت دانست و گفت: اداره تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و مراجع قضائی و انتظامی شهرستان دزفول کار نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مساجد را به عهده دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول ضمن امیدواری نسبت به برچیده شدن ویروس کرونا در کشور و جهان، تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و مراجع قضائی و انتظامی شهرستان دزفول کار نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مساجد را به عهده خواهند داشت.

کد خبر 4991583

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان شهرستان دزفول ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بارش باران استانداری سمنان دستورالعمل های بهداشتی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول نماز جماعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام اسماعیل اسدپور، امام جمعه شهرستان جرقویه در این همایش با اشاره به اهمیت نماز و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی گفت: ترویج فرهنگ نماز و عبادت در مدارس، تعلیم قدرشناسی و قدردانی است که باید با روش‌های جذاب و خلاقانه به نسل جدید انتقال داده شود.
در این آیین حسین صادقی رئیس اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا نیز گفت: در ۲۰ مدرسه از مجموع ۳۶ مدرسه منطقه نماز جماعت با حضور روحانی به عنوان امام جماعت برگزار می‌شود و در بقیه‌ی واحد‌های آموزشی همکاران فرهنگی امامت جماعت را عهده دار هستند.
بخش جرقویه علیا دارای ۳۶ واحد آموزشی است که در سال تحصیلی جاری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز در آن تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • ببینید | نماز جماعت ۵ هزاری نفری در آمریکا
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • نماز جماعت ۵ هزاری نفری در قلب آمریکا + فیلم
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد